2006年10月30日 星期一

診所趣事


診所趣事

Category: 傻老婆日誌, Tag: 女,生活記敍
10/30/2006 02:53 pm
最近常常出入診所,一時敏感,一時感冒。有一次遇到一件幾有趣的事。話說我一早去到診所,當我已經見完醫生,等付錢的時候,有一對老夫婦進來。以下是他們與護士的對話:
婆婆: 我睇醫生。
護士: 之前有冇睇過]?
婆婆: 有呀~
護士: 有沒有覆診咭?
婆婆: 咁又冇喎......
護士: 唔緊要,我幫你查吓啦,婆婆咁你幾耐之前嚟過呀?
婆婆: 哦﹗好耐囉﹗四十幾年前啦。(我已經好想笑,但是死忍,我心想,醫生係老,但最多咪五十幾歲,十幾歲就開診所﹗)
護士一臉無奈: 四十幾年前......呢間診所都未開﹗(我真是忍唔住啦)
婆婆好堅定咁答: 咁呀...三十幾年前囉
護士非常專業的回答: 好,我替你查查。
跟住護士叫我,我過到去的時候,聽到個護士同醫生講: 查到啦﹗94年來過之嘛﹗醫生,你是不是已經百幾歲啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...