2009年5月1日 星期五

HONEYMOON 之旅 DAY 1 - 心齋橋﹑美國村

2009年4月24日 星期五
DAY 1: 香港->大阪->心齋橋->美國村->道頓崛
等咗超過一年的 HONEYMOON終於都起行啦﹗我地坐 CX 的早機去大阪,比平時返工仲要早起身 7:30就出發去機場啦﹗
去到機場 CHECK-IN 之後就去 BURGER KING 食早餐
上機啦﹗                                
預先食早餐的決定是冇錯的...唔知係唔係而家 AIRLINE 要CUT COST...個飛機餐幾難食下...              
因為住難波所以坐南海電鐡出市區,特快要成 1390YEN,不過 30分鍾就到,都 OK啦﹗                                                    
今次住 CROSS HOTEL OSAKA,係旅行社介紹的,細係比較細啲,又冇變壓器借 (我老公帶錯咗變壓器去﹗)...不過LOCATION真係好唔錯,係正心齋橋口,房的設備都OK,浴室好靚,而且OK新﹗   
SEMI DOUBLE 的床...都OK                                        
有免費 INTERNET,床尾都夠位開個 "夾"的
洗手間反而比一般酒店大,日本的馬桶真係冇得頂...
浴室好大...好似冇呢個必要...我寧願間房大少少...
係酒店 SETTLE DOWN 之後就出發啦﹗第一站係夫婦善哉 (配合我 HONEYMOON 之旅嘛),一入去的時候完全冇人,以為係遊客先去,之後有幾個日本太太 & 一PAIR情侶入去先安心啲
唔知點解去旅行的時候我會特別 CRUMCY,我竟然倒瀉咗人地杯茶,超唔好意思......hehehhe....個紅豆沙真係好甜...一試無防
食完糖水就出發行心齋橋啦...個天仲光的﹗星期五放工時間的心齋橋都好多人...
本來想係 "今井" 食烏東,不過唔想花時間找,去咗另一間旅遊書都有介紹的烏東店...105yen ($8)一碗淨烏東...質素都ok喎...不過我地又加大,又加餸,又加蛋...埋單要650yen,都成 $50。
自助揀餸...不過全部都凍的...食個淨烏東就ok的啦...
今日主要係視察下環境...去sogo個super睇下...好細&唔吸引...成間sogo都冇咩人...賣的係超貴牌子,不行也沒有損失
sogo 12/f 的懷舊街...都幾靚的...                    
之後去美國村...我個人覺得冇咩睇...如果唔係好多時間可以唔去... big step內有間賣 2手野的都ok...衫褲手袋都有...                                                      
行行下見到間賣雪糕熱狗的好似幾得意又試下...又真係幾好食...個包係熱的而且幾軟,個雪糕都好味...
之後就返心齋橋附近的道頓崛食晚餐...第一餐要食好啲...食蟹道樂﹗
p.s. 今日暫時買咗一套衫+裙+belt的 set...我今個 trip買咗好多野下...hhehehe...遲啲 show晒比大家睇﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...