2009年5月4日 星期一

HONEYMOON 之旅 DAY 2 - 道具街﹑黑門市場﹑松屋町

2009年4月25日 星期六
DAY 2 (A.M.): 千日前-> 黑門市場->南船場->松屋町->梅田
第2日有少少雨,第1站去老牌咖啡店丸福,有好多上咗年紀的人係度食早餐,令到氣氛都特別懷舊...
老公叫咗熱咖啡...有一點苦                                      
我叫咗凍咖啡...比較容易入口                                 
老公叫咗多士,我叫咗蛋糕加雪糕...好味﹗
之後去行千日前通的道具街...又係碗碗碟碟,好似香港的上海街
除咗廚房野都有少少玩具...我老公手上的是玩具竹鎗
中間經過彈珠店,未開門已經有好多人排隊...真係咁好玩?
第2站係黑門市場...又係食...上一餐都未消化晒...heheheheh
有好多士多啤梨仲好平,買咗2盒,不過可能唔岩時間唔係太甜
見到河豚,不過冇買來食
炸雞...我老公食咗,話好好味......佢仲話隻雞應該好 "大力" ...因為好彈牙
" 成隻手掌咁大的生蠔都是 500yen,我老公話好鮮甜
之後我地去壽惠廣食壽司,唔及築地...不過都平過築地,1890yen 一個雜錦魚生飯,樣樣有少少...三文魚子好正﹗                         
食飽之後行南船場...本人應為都是冇咩野睇...因為我同老公對evisu都冇咩興趣...反而比一間賣精品的店吸引咗...買咗幾個cusion袋
之後去咗松屋町...又係唔係太多時間的話可以唔去...主要是睇 "人形公仔" 的,旅遊書話賣懷舊玩具...估唔到啲懷舊玩具係仲舊過我細個玩的...賣手信的店又冇開/ 閉 店?                                                                                                 
係玩具批發...不過買咗之後可能要時光倒流30年先賣得出
好膠味的頭套......
賣糖的小店...唔係手信類型的糖果...有好多我地細個係士多買的糖果...有波子糖,bb糖,印水紙香口膠...好懷念
舊屋翻新成商店...賣的野冇咩特別...

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...