2009年5月11日 星期一

HONEYMOON 之旅 DAY 4 - 神戶 (失敗之日)

2009年4月27日 星期一
DAY 4:  心齋橋 -> 神戶 -> 心齋橋
今日的行程是先去 "大阪城" 再去神戶的,一來因為我地住難波,都沒有直接車去神戶,二來覺得神戶應該唔係太多野玩,唔洗去足全日。
但因為之前帶錯咗變壓器,問極酒店佢地個變壓器都是借咗出去 (呢個係住細酒店的唔好處,我諗佢地應該得一個變壓器),我地唯有一早去咗千日前的 BIG CAMERA 買變壓器先...,但又要去神戶食 LUNCH...咁唯有放棄 "大阪城",再 SCHEDULE 過另一日去...
最後成 12:00 先出發去神戶...去到真係岩岩好食 LUNCH...點解一定要去神戶食 LUNCH 呢?因為我一早 PLAN 咗食神戶牛...而食 LUNCH 比食 DINNER 平好多...所以就算要放棄" 大阪城" 都要 LUNCH 之前去到神戶,我地揀咗 STEAKLAND,見 FORUM 好多正/ 負的COMMENT,不過因為價錢相宜,所以都係揀咗佢
我地叫咗一個神戶牛的 LUNCH SET (2980 YEN),同一個普通的肉眼扒 SET (細),價錢係神戶牛 SET 的 1/3 (980YEN)。
個廚師好好,問我地是不是 SHARE的,我地話是呢佢就自動將 2份牛分開一半先上碟 (仲要男的係多少少的﹗)
老實講 2 種都咁好味,但加上價錢的因素去計算呢...塊普通牛是抵食啲的﹗咁我明白點解 FORUM有咁多負面的 COMMENTS,如果你一心係食入口即溶的,呢度的神戶牛的確唔是 (我老公話有一次我係 CITY SUPER 買的和牛比呢度更入口即溶,因為我未煎晒啲油走)...不過要記住我地食的是 LUNCH SET,質素是及不上 DINNER SET的﹗DINNER SET 最平都要 5980YEN...
個 SET 仲有沙律﹑麵豉湯﹑飯同餐飲
好美味的一餐﹗
之後我地就出發去 "北野異人館" 啦,我揀咗行過去,其實又唔係好遠,不過都唔近。因為每一個館都要入場費,我地一個都沒有入...我老公問我咁我地來做咩?......我話四圍睇下囉...睇下外面都 OK 呀﹗
你同我老公一樣咁噪呀﹗                                                     
又食雪糕...真係好好味...個朱古力超濃
hehehe....又食...神戶的特產布丁...又係好好味...
離開的時候見到間 STARBUCKS...好靚呀﹗
之後我地又行去中華街...真係幾遠下的...去到再食豬肉包
90yen 一個,最少買 3個...好好味架
再食可樂餅...真係食咗幾多野...
其實仲有一檔香港小食...我當然冇食啦...我係香港都冇見過呢啲小食的...不過最多人排喎
之後再去 "花時計" ...都係行去...你睇下我老公個樣...幾唔滿意...
因為老公唔肯再行...我被迫要放棄神戶港的夜景......oh......咁就返去難波啦...之前一直去唔到道頓樂商店街...點知原來已經閉店?﹗
之後我做咗全程最傻的一件事之一...就係去和民食晚餐...(因為本身 SCHEDULE 咗係神戶食的嘛...老公打亂咗我的 SCHEDULE 就做咗啲傻野...)
再傻啲的事是...我地叫咗我地係香港成日食的牛油焗帶子...
呢個係 "櫻肉" ...唔知係咩...馬/ 牛???
因為今日要去的地方都去唔到...唔應該去的地方又去咗...所以我叫今日做失敗之日...

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...