2009年5月13日 星期三

HONEYMOON 之旅 - DAY 6 白濱 (有驚無險之日)

  
2009年4月29日 星期三
Day 6: 大阪 -> 白濱
今日一早就 CHECK OUT 大阪的酒店...然後去攞車,今個行程我做咗最傻的事不是去咗 "和民",而是叫我老公玩 "自駕遊",叫一個考完車 7 - 8年,從未揸過車的人在一個人生路不熟的地方揸車...
一攞車的時候已經發現問題...我老公是考棍波的,佢竟然唔識自動波的入波,要個 STAFF 提佢,OK...棍波同自動波有唔同...我明的。
咁我地開車返大阪的酒店攞行李先啦...又唔識睇個GPS...冇入條內線...咁點泊架車係酒店門口呢?最慘係我地一PASS過酒店...個GPS就當我地到咗...自動指示下一個目的地...咁我地唯有停車 SET 過個 GPS 啦﹗
終於返到酒店啦...我老公再發現佢是唔識開車尾箱的?﹗我想鬧佢的時候...又心諗係喎...教車師傅又真是不會教開 車尾箱的......(我諗呢樣野要加入教車/ 考試內容﹗),我叫我老公咩 BUTTON 都試下啦...聽到 "撻"一聲以為開咗啦...原來開咗車頭蓋 (我而家都忍唔住笑咗出嚟),OK...終於都開到車尾箱啦...我地就出發啦...

事情是唔會咁順利的...因為未識睇個 GPS...我老公試過 1) 一口氣 CUT 四條線,2) 轉彎之後行咗人地條線,差啲撞到人地架車,3) 同一條高速公路入咗3次,比多咗2次 700YEN...仲有,除咗車尾箱唔識開之外,佢連窗都唔識開,去到收費亭的時候落車比錢 (我又忍唔住笑啦...不過我當時真係笑唔出),我不斷安慰佢同佢講人人開始楂車都係咁的...我見人地啲 BLOG,佢地都會行錯路的...LELELALALA.....叫佢最緊要唔好咁緊張...最緊要安全...

好彩大阪去白濱條路之後一直都係高速公路...冇咁多野要顧...幾經辛苦...我地 1:30 終於都到咗白濱的 TORE TORE市場...仲要係比PLAN的時間遲咗好少 (我想 1:00 前到,因為有擋吞拿魚表現)。

冇表現睇就食野醫肚啦...唔知係唔係太驚...老公食唔落野...我就好肚餓,叫咗個雜錦魚生飯食。                                      

食完野行完 TORE TORE...就出發去三段壁啦,不過我覺得個三段壁好恐怖的...個懸崖唔知點解可以冇橌杆的...仲有好多日本人行去懸崖邊...我驚到腳都震晒呀...

原來有另一面比遊客離遠望返過去三段壁的﹗是我地傻傻地去咗三段壁嗰邊咋

之後再去千疊敷,好彩著咗波鞋,要 "琴上琴落" 的...我老公自己走去遠啲睇下野...

時間差唔多可以去溫泉旅館 CHECK IN 啦...我地住白濱館,當然唔係好豪華啦 (HK$1900 一晚包早&晚餐),不過房間有浸腳的地方...LOCATION 又唔錯...樣樣野都幾好﹗                                          

SETTLE DOWN 就出去四圍行下...白良濱沙灘就係出面

去圓月島睇日落都係行 10分鐘。今日去的地方好似以前上地理去 FIELD TRIP咁。

係房間食晚餐...不過可能真係未驚完...我同老公都食得唔多...而家定落嚟我問老公其實佢驚唔驚...佢同我講 "有你係我身邊我唔驚..." OH...冧死我啦...不過呢句說話唔係應該係女人同男人講嘅咩?﹗                                                            

食完晚飯呢我地就去浸溫泉,浸完溫泉就出去玩下啦,我地去咗白良濱玩 "花火" ,燒晒先知原來我地玩錯咗方法...                        

之後再去行 SUPER,24小時的﹗仲要係酒店附近...真係好﹗

個 SUPER 好大下的﹗其實仲有 $10店,不過 8:00 CLOSE

酒店後面有條短短的食街,係幾靚的,仲有浸腳的地方...係我住的酒店提供的...營業至 12點                                                                            

2009年4月30日 星期四
DAY 7: 白濱-> 大阪 -> 香港
第 2日食完早餐就出發啦 (唔知係唔係已經驚完...個早餐好似好味過個晚餐呢﹗
                                    
我地揀咗係 RINKU TOWN還車,還完車之後租車的地方仲會車我地去車站,我地想去 RINKU PREMIUM OUTLETS...佢話冇問題...日本人的服務真係一流

係 RINKU PREMIUM OUTLETS 行得太開心...加上我睇錯咗 OUTLET 架 SHUTTLE BUS 的 TIME TABLE...我地最後要坐 TAXI 去機場...好彩同一時間有另外一 PAIR 香港人都睇錯咗 SHUTTLE BUS 的 TIME TABLE...我地一齊夾份坐車先冇咁貴...10分鐘的車程要成 3200 YEN...成 HK$240?好貴呀
P.S. 如果有親朋戚友睇咗我以上的 BLOG,千萬唔好將我地咁驚險的行程話比我老爺奶奶知...hehhehehe

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...