2009年11月18日 星期三

第1次CHECK UP@贊育醫院

2009年10月31日   第一次CHECK UP
今日去贊育醫院做第一次CHECK UP,奶奶都專登過嚟同我一齊去做檢查。今次其實只是做一些基本的驗血同證記資料,之後瑪麗醫院就會有我的記錄﹗之前有經驗的朋友都同我講話會搞好耐,我覺得又OK喎,約咗9:30,我地 9:15去到,11:00就走得啦﹗
去到首先證記,之後填表同度高,等齊人就開始睇VIDEO...睇完 VIDEO就做我最驚嘅事...抽血﹗因為我的血管奇幼...仲要生得入﹗10次有8次都要抽2次先抽到﹗今次個護士好好,佢好細心,同我睇完之後決定同 我抽右手,叫我做咗一陣手部運動先抽,一次就OK! 要抽 4支架﹗抽我一個另一邊已經抽咗2個﹗抽完血就預約下一次見醫生的時間﹗約咗 11月10日﹗要請定假先啦﹗
一出醫院就有一班來自不同公司的 PROMOTORS (奶粉﹑尿片﹑迪迪尼﹑媽媽奶粉) 叫我地填入會表,填咗一張就出事啦﹗全部人擁過嚟﹗算啦...都有好多贈品嘅﹗
出入贊育的路都幾多石級,好似唔係幾岩大肚婆行...我老公呀﹗去同走的時候都只是拖住我奶奶咋﹗我奶奶係咁叫佢拖實個老婆啦﹗佢都唔理我呀﹗我成 日話佢唔細心...就係咁解囉﹗我星期二﹑三﹑五上堂...佢約人星期一食飯,係唔係要打pat pat 啦﹗(芒媽...呢啲先要打 pat pat...你個啲小意思﹗) 投訴完啦﹗舒服晒﹗
之後我地一齊去 "蓮香樓" 飲茶﹗好耐都無去過啦﹗因為老公未去過,見時間尚早就去啦﹗去到超多人﹗
豉椒排骨 - 好好味,因為係新鮮豉椒做嘅,唔同平時酒樓食開多多味精的﹗
棉花雞 - 好味...不過我淨係食咗棉花冇食雞﹗
蒸鱔 - 老公話好好味﹗
燸米雞 - 我鍾意食﹗
燒賣
蒸腸粉 - 好味
"庵春"蛋燒賣 - 一定要試啦﹗冇咩地方有得食啦﹗
全程我老公都勁搞笑﹗可能太耐都冇去過要自己攞點心的酒樓...佢全程都好似饑餓的蜥蝪咁﹗個頭係咁兩邊擰,眼仔就四圍碌﹗拎完一轉都未食...又想出去拎﹗hehehe...笑死我啦﹗邊有人咁為食架﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...