2009年11月23日 星期一

第3次照聲波@DR. LUK

20091107   第3次照聲波
其實...本身我係BOOK咗做OSCAR的(CHECK唐氏)﹗但是原來DR. LUK的診所都無OSCAR做﹗我都唔知點解我BOOK的時候,個護士又無同我講架喎﹗
我: 我想BOOK "度頸皮" 架﹗
護士: 是
我: 我想問係唔係要11-14週做架?
護士: 是
我: 咁我想book今個星期六
護士: 是
我: 我想問幾錢架?
護士: 等等
另一個護士: $1900﹗
老公聽完之後都話唔明點解會有個咁嘅誤會﹗heheh...佢仲好衰咁話是唔是個護士以為你自己想度頸皮...唔係BB度頸皮﹗真係比我老公激死﹗
算啦﹗上次醫生問我想唔想知男定女...我都未知﹗當去CHECK男定女都好...點知今次老公問醫生的時候...醫生竟然話咁快應該CHECK 唔到喎﹗咁...咁...咁...佢上次問我做咩呢﹗?
HEHHE...都是睇返寶寶算啦﹗而家12週5日啦﹗長65MM﹗又長咗啦﹗而家個頭仲是好大﹗個肚又是好大...對腳就唔係好識睇﹗點解好似腳趾指向頭嘅﹗?
醫生開咗REFERAL LETTER比我去另一個醫生度做OSCAR...而家搞到我啲時間好TIGHT,睇下BOOK唔BOOK到下星期二啦﹗星期二都已經請咗假去贊育,一次過 check 晒就最好啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...