2009年12月30日 星期三

第20週﹗懷孕旅程的一半

今個星期就去到 20週啦﹗代表我的懷孕旅程已經去到一半啦﹗而家個肚都唔算好大﹗仲係阿旺個肚大少少...咁...即是佢有咗成5個幾月6個月啦...HHEHHEHE﹗
自16週第一次感覺到寶寶係肚入面郁﹗到今個星期...佢好似無時無刻都係咁郁﹗我仲發現咗有一個方法可以同佢玩﹗就係放 3隻手指係肚臍對下的位,就可以感覺到寶寶的心跳/ 郁動﹗有時唔知係唔係按中寶寶,寶寶會跳一跳﹗阿旺已經無再話我騷擾BB啦﹗因為佢知我都話唔聽架啦﹗
有一次我打側身瞓,感覺到寶寶係肚面郁﹗我輕輕力拉起件衫...真係比我見到個肚跳咗一下﹗好搞笑﹗好想知寶寶係肚入面做緊咩﹗不過有時都會有少少痛﹗
大家唔好比我個素顏樣嚇親﹗係我嚟的﹗而家個肚就係咁大啦﹗不過我次次影相都好不自覺咁拮起個肚...其實未有咁大的﹗
上面呢張就係我老爺幫我寶寶改名的NAME LIST 紙﹗我地一睇的時間仲以為揀其中一個,心諗都可以順下老人家意﹗點知原來係全名﹗"興" 係中間,佢話想全部孫都用興字做中間,我老公三兄弟全部係 "家" 字,佢話 "家和萬事興" ﹗
咁多個名...好似冇一個岩女仔用﹗陳興潤﹑陳興澤﹑陳興中﹑陳興正﹑陳興順﹑陳興才﹑陳興善 (係呢個比較女仔)﹑陳興明﹑陳興華﹑陳興南...10個入面無一個我覺得過到自己的﹗我好想知我當時係咩表情﹗我奶奶即刻好醒咁話 "唔一定要用的,比你地睇下啫﹗不過你老公三兄弟個名都係老爺改架﹗都幾好吖﹗" ,我心諗我老公的中文全名,都係我聽過最老套之一,應該冇咩佢呢個年紀的人用啦﹗我只係答 "我地諗住比師傅改,到時比師傅睇下啲名岩唔岩用啦﹗" 。反而我老公...為咗寶寶第一次比我見佢唔讚成佢阿爸的建議,佢話 "全部男仔名嚟嘅﹗唔岩用喎﹗",我心諗...好彩佢今次同我同一陣線﹗
P.S. 大家而家明白點解我話生女會有壓力未﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...