2010年1月8日 星期五

21週﹗ 結構性檢查@瑪麗醫院

星期三去瑪麗醫院做咗結構性檢查啦﹗全程個醫生都冇同我講過野,因為佢應該係見習/ 實習,佢好似自己照緊咩都唔係好清楚,仲點可以解釋比我聽呢﹗我寶寶"應該"一切正常﹗有個老啲的護士coach個見習,個護士講野好怪,檢查見之後話" 而家檢查就一切正常,但唔代表BB出世一定全部正常",我明白佢地要保護自己,不過...是唔是有需要咁講呢? 之後個見習話 "我地當然希望你BB出世一切正常啦﹗"
奶奶都有過嚟同我一齊去檢查,檢查之後叫埋佢一齊上我屋企食飯﹗因為坐車暈車浪,加埋照超聲波的時候,照到我頭暈暈 (因為個MON係頭頂,我又想睇下寶寶,對眼係咁射上去,射到頭都暈埋),所以忽然好食酸野...想飲蕃茄魚湯﹗
係阿旺煲架﹗是唔是似模似樣呢﹗阿旺煲的時候我同奶奶2個係後面監督﹗我奶奶之後仲話 "我個仔大個啦﹗識得自己煮飯,照顧屋企"
因為頭暈煮唔到,又唔想出街食,外賣咗半隻雞﹗
蕃茄豆腐大魚湯...好好味﹗我飲咗3碗。
炒菜心
豉油雞半隻
                                
我地再係H&M買咗少少衫比寶寶﹗而家其實唔敢買咁多,因為唔知5月的時候係唔係真係著到﹗都係買啲底衫類的﹗
我其實唔鍾意 HELLO KITTY...不過好似好難避免﹗
我都係鍾意淨色的多啲﹗
仲買咗一SET SOCKS﹗
阿旺去睇的時間好開心﹗因為H&M的嬰兒部都真係幾大,上次UNIQLO得幾行都睇到佢咁開心﹗仲開心過買衫比自己咁﹗唔係我話唔買咁多住...我都唔知佢係唔係想全部都買晒返去﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...