2010年1月13日 星期三

22週﹗懷孕旅程的回顧

今個星期唔需要做任何產檢啦﹗要去到 1月28日先要再去母嬰健康院檢查﹗
而家個肚仔開始好明顯啦﹗坐車都間中有人讓坐比我﹗不過唔知係好奇怪定係好正常,讓坐比我的大部份都係女人﹗大 家的經驗係唔係都係咁﹗?可能女人都生過BB,都知陀BB辛苦啦﹗如果有男仕睇到我呢篇BLOG,希望下次你地見到孕婦會讓坐比佢地啦﹗我成日都會同我老 公講,你記得要讓坐比孕婦,你都希望將來你太太大肚,會有人讓坐比佢啦﹗其實我地陀BB又唔係真係辛苦到企一陣都唔得﹗不過車箱人太擠迫,係怕會迫親寶寶 ﹗其實都知唔係會真係迫親,但係我地做媽媽的就係怕﹗
其實我自18週開始就間中會感覺到寶寶係肚入面郁動,到而家...我時時刻刻都感覺到寶寶係我個肚入面郁﹗好多人問我感覺係點﹗我終於諗到啦﹗就好似你生吞咗條金魚,然後條金魚係你肚入面游嚟游去咁﹗間中金魚撞到個魚缸,就係你感覺到佢郁的一下﹗而且去到 22週,寶寶有新的郁法﹗都幾大力下﹗呢幾日仲感覺到有啲郁動應該係寶寶的手腳的郁動﹗雖然而家仲未感覺到寶寶的大細,不過睇書就話 20週的時候,寶寶已經好似一條節瓜咁大﹗咁而家即係大過一條節瓜小小啦﹗
hehehe...又係時候睇下我肚肚成長的進展啦﹗
而家22週﹗肚圍 31.5寸﹗
因為掛住叫阿旺唔好影到我雙下巴...結果表情變得古古怪怪﹗
19週的時候﹗
15週的時候﹗
阿旺強烈反對我POST佢的肚肚相,話會破壞佢形象,都唔知佢有咩形象...我只可以話...到我 22週...佢個肚都仲係大過我囉﹗大肥佬﹗唓﹗
p.s. 我地噚日睇下咗間樓啦﹗還咗5萬價,個業主話要考慮一下﹗希望今日會有好消息啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...