2010年3月8日 星期一

第30週﹗最後10星期﹗

2010年3月5日 星期五
轉眼間就30週啦﹗時間過得真的很快,由第10週知道自己懷孕,仲好似是一星期前的事,原來已經過了 20週﹗我自己都重了不只20磅﹗現在最辛苦的時間,竟然是晚上睡覺的時間,因為要好用力才可以成功轉身,一瞓低就比個肚壓住,我覺得自己就好似一隻 "反轉" 的烏龜咁﹗
星期五去了看私家醫生,寶寶轉了頭啦﹗仲是個 "大頭妹"﹗寶寶重 1.378kg,大腿長同體重都同佢的週歲一樣,都是29週4日的正常SIZE﹗就是頭比週歲大﹗頭大約是30週1日...難道似爸爸?﹗不過我都是 "大頭妹",希望是似我啦﹗今次連私家醫生都說我重得太快啦﹗叫我要食少啲...點解我大肚要食得少過未大肚...點解...
今個星期個肚肚有 35寸啦﹗比上星期大了一寸﹗122磅﹗
我又買了新衫啦﹗天氣開始轉熱,是時候換季啦﹗阿旺同同事去CWB打羽毛球,我就去CWB SHOPPING等佢﹗阿旺一見到我又拿着一袋戰利品...即刻問我今次買的是否夏天衫?﹗EHHEHE...因為天氣一熱,我就成日話冇衫著﹗
今次買的衫好滿意﹗雖然都不是真正的孕婦衫,不過而家著又不會怪怪的,生完又可以再著﹗
OZOC 黑色 LACE 裙,今年流年的 LACE 裙,想不到我都有機會著﹗
OZOC 白色紗質長身衫,長長的袖可以用來遮手臂﹗咦...頭髮又亂亂的﹗阿旺,你點做野架?﹗
OZOC背心,特價$200幾所以買...而家扣唔埋鈕架﹗HEHEHEH...
我行街的時候覺得今季的衫好靚﹗仲有好多 "公主袖" 的衫﹗我記得上年我想買一件 "公主袖" 的衫,行偏CWB都買不到﹗今日只是在 JILL STUART就有3件﹗超級想買其中一件﹗不過因為是短身的,應該都不會合身,所以都沒有試,可惜可惜﹗
我當然唔會自私淨係買衫比自己﹗我仲有買衫衫比我寶寶 "大頭妹"﹗
呢件是比1-2個月的BB的﹗
呢件是比2-4個月的BB的﹗
因為虎虎紋所以買﹗
一套兩件...另一件是跳跳虎...
隻手仲未散瘀﹗
執走佬袋的時候發現要買孕婦巾巾同寶寶片片,去咗萬寧買,而家買一包孕婦巾巾同初生寶寶片片可以用$20 coupon,買2包孕婦巾巾仲有85折﹗
返到屋企阿旺又做咗啲傻野﹗佢諗住拎幾包孕婦巾巾出嚟放入走佬袋,點知原來孕婦巾巾是冇獨立包裝的﹗佢拎住一條條巾巾問我個包裝係邊?﹗我真係唔知個包裝係邊...可能係廠仲未生產﹗hehehehehe...佢之後話知個包裝袋係邊...就係比佢打開咗的一個囉﹗
去萬寧買野仲有野送﹗想試呢支好耐架啦﹗好開心呀﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...