2010年3月27日 星期六

第32週﹗足8個月啦﹗



2010年3月25日 (星期四)
今個星期大頭妹已經32週啦﹗即是足8個月啦﹗不用2個月就可以見到﹑抱到﹑惜到大頭妹啦﹗今日去了健康院,都是普通的CHECK UP﹗今次CHECK UP,我發現一個問題,就是依家個肚越來越大,留小便好似越來越難﹗上次阿旺仲傻到好開心地跟我說留了一個 "藥水樽" 比我留小便﹗真是診所的藥水樽﹗男人用就應該沒有問題﹗女人用...UMM...UMM...應該有一點困難﹗

今個星期又大半寸﹑而家36寸啦﹗

Hehhee...成隻復活蛋咁﹗下個星期就是復活節...真是應節﹗

又看看大頭好的衫衫啦﹗好多人話我買了很多衣服給大頭妹﹗我阿妹話我寵壞大頭妹啦﹗老實講...我又真的不覺得買得太多喎﹗不過由於沒有經驗,是不是真的太多,真是到時才知道﹗因為有朋友話買太多,有時趕不及穿,已經不合身了﹗今個星期又添置了新衣﹗
今次呢一件溫暖牌是新織的﹗是全綿質,質地超SOFT﹗還有最後一件在趕製中﹗
上次是真珠鈕,今次買了水晶鈕﹗HEHHEEH...好高貴架﹗我想問有沒有人知哪兒有鈕扣買?我想買心形的鈕扣呀﹗或者是SANRIO的鈕扣?我有2粒HELLO KITTY,不過已經配唔返啦﹗是97年買架﹗我阿旺話 "你97年買2層樓﹗而家咪係蟹貨?",真係比佢激死﹗

SMALL PAUL OVERALLS (9 MONTHS),好似比一般牌子細﹗同我在 UNIQLO買的 60 SIZE (3 MONTHS)是一樣大的﹗

HEHEHE...是LITTLE PRINCESS來的﹗

就是因為呢條裙仔,所以買的﹗

來自泰國的禮物﹗阿旺的泰國同事送的﹗泰國的童裝好靚﹗襯埋褲仔同SOCKS的﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...