2010年4月26日 星期一

第37週﹗足週數 & 產前檢查@瑪麗醫院

今個星期踏入第37週,代表寶寶已經足週數,依家出世就不算早產啦﹗我見網上的資料話37週的寶寶依家已經有頭髮,不知道我們的大頭妹有頭髮沒有呢?我和阿旺都是 "光頭寶寶" ,兩個都是到一歲才有頭髮﹗哈哈哈...大頭妹好可能都是光頭妹﹗
由第36週開始就可以飲白蓮鬚啦﹗不過成個星期都好忙,沒有在家開飯,星期五有時間就第一時間煲啦﹗到家留下的藥材店買了2包﹗
一包大約一兩,老板話5碗水煲成1碗,不過煲了45分鐘都仲有2碗。咁...算啦﹗我分2日飲﹗
加了一隻蛋﹗多吸收蛋白質,大頭妹就會變成大隻妹﹗
今次沒有加糖,只加了一粒蜜棗,少少苦苦地﹗飲完之後我對手的濕疹仲發到一發不可收拾﹗

上星期五的早上到了瑪麗醫院做產前驗查﹗因為前一晚阿旺寫BLOG寫到凌晨3:00﹗我倆都不願起床﹗去到瑪麗醫院,我是第20個,不過因為是婦產 門診部(應該有其他婦科病人),其實已經有很多人﹗一時醒不起可以先去食早餐,等到11:00的時候太肚餓,叫阿旺去看看有什麼可以吃啦﹗誰不知買完就到 我見醫生啦﹗
明知已經就快到,阿旺都買了2份三文治餐﹗
比媽媽鬧啦﹗個樣幾慘﹗

一如以往的政府產檢,等個幾鐘才見醫生5分鐘,不過就費用全免﹗由今個星期開始,就要每星期覆診,亦代表我的懷孕期進入最後直路啦﹗加油﹗


對腳仲未消腫﹗幾時先會消腫呢?如果真是要3消3腫先生得,我仲要腫多一次架喎﹗
奶奶都開始幫我洗BB衫啦﹗原本以為奶奶會用洗衣機洗,所以我將我未洗的都帶到奶奶家﹗誰不知奶奶都是手洗,真的有一點不好意思﹗
呢兩套衫仔都是阿旺的表哥送架﹗
洗完皺了少少,其實好靚架﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...