2010年5月7日 星期五

產假的第1﹑2﹑3日!

2010年5月3日- 產假的第1日
產假的第1日,我開始煲 "原來是美男",薑醋不用我自己煲,我就負責煲韓劇﹗"原來是美男" 都真是幾好笑,劇情就完全唔MAKE SENSE,不過有得笑就得啦﹗HEHEH...睇完韓劇就煮返個辛辣麵食﹗下午無無聊聊,睡了2小時,之後阿旺放工,我地就去贊育附近的嬰兒用品店作最 後衝刺啦﹗
買了MINIMOTO沖涼盤( $135),孤寒旺不肯買腳座,不過萬一之後真的覺得有用,都仲可以後加,所以就算貴少少都買了MINIMOTO﹗沒有牌子的大約$100留下﹗
買多一張床單,因為已經有一套HELLO KITTY,想要平平地純粉紅色的,最後找到MOOMIN的 ($49),不過沒有枕頭袋﹗
老板娘介紹我們多買一個枕頭 ($35),枕頭袋可以拆開洗,因為如果買PETER RABIT的枕頭袋都要 $45﹗而且如果買了PETER RABIT的枕頭袋,我就會想買PETER RABIT的床單 ($99)...之後又可能會想買埋被單...EHEHEH...即是沒完沒了﹗
見思詩樂的BB綿($25)好似平過MANNING'S,所以買多3包﹗
另外仲買了護康瓶和PIGEON奶瓶夾。個護康瓶成幾十蚊,返屋企打開看看,竟然好似小販檔的 "甜醬瓶"﹗哈哈哈...總之去十蚊店買一個醬瓶﹗

2010年5月4日- 產假的第2日
今日一早又煲 "原來是美男"﹗下午就靠阿旺 "接濟",買午餐飯盒回家和我一起吃午飯﹗HEHEHE...平時阿旺放工返到屋企,我都會叫佢比橙 (去皮)我食,我話我放產假放到好似監獄的犯咁,等派飯同派橙﹗
晚上約了朋友到PIZZA EXPRESS吃晚餐,又一個朋友失戀﹗女人三十的戀愛關口,好似真的好難過﹗難怪到了29﹑30的時候,看麥玲玲﹑蘇民峰都話 "不結即分",中的機會率都好高﹗下年我都可以出本流年運情﹗

2010年5月5日- 產假的第3日
因為第一﹑二日下午都留在屋企看 "原來是美男",一心想出去行下和阿旺食午飯﹗一出街就出事啦﹗回家的時候竟然沒有電梯,我忘記了星期三是例行檢查﹗好彩我住低層,行樓梯返屋企都還可以 ﹗不過...我本來只是想做少少運動...是少少...依家就一點都不少啦﹗我決定下次都是等阿旺"派飯"﹗
我的走佬袋﹗前面是上年我生日阿旺送給我的CATH KIDSTON,就是因為這個袋,阿旺不批准我買個LESPORTSAC MAMA袋﹗後面的是惠氏送的走佬袋﹗
CATH KIDSTON袋入面的物品﹗
惠氏MAMA袋入面的物品﹗
見有BLOG友教要入產房的用品放一袋,所以再重新收拾一下。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...