2010年5月10日 星期一

偉大的母親!

進入產房是生BB的尾聲, 但是它正是最痛苦的時候…..
五月八日18:00 Athena先進入產房, 護士同我講十分鐘後我先可以入去. 隨著興奮又緊張嘅心情十分鐘好快過去, 換上左陪產衫後我馬上入Athena嘅房間, 一入去只見到她訓係床上好辛苦嘅樣子咁聞緊止痛氣
當時我有d不知所操好擔心咁行埋佢身邊, 佢就同我講佢陣痛嘅時間痛到叫得好大聲我千其唔好驚, 同埋叫我同佢講多d支持佢嘅說話. 我即時係個心度喊左出黎, 但我只好強忍眼淚捉著佢隻手同佢講放心啦, 我唔會驚而我入黎唯一嘅原因就係支持妳之後每當痛黎嘅時候我只能夠做嘅就係叫佢放鬆身體, 要深呼吸, 有好幾次佢痛到崩潰, 佢話真係好痛, 我唔得啦….” 當時我個心好痛但我知道我一定要撐住因為我係佢唯一嘅支柱之後我同佢講 妳得架! 我知你一定得架! BB好快出就世啦, 我同佢係度支持妳, 妳要頂住呀!” 佢可能比我嘅說話感染到, 佢就用有返信心嘅眼望住我繼續頂住. 我係度諗Athena佢真係太辛苦啦不如唔好生啦, 又如果訓係度果個係我, 我諗我一定撐唔住, 果一刻我先深深咁感受到做母親嘅偉大
其後嘅搏鬥持續左幾小時最後一刻Athena用盡氣力將bb生左出黎, 當我第一眼見到bb嘅時候就覺得值得架, 果種喜悅係無野可以形容到, 能夠收到呢份禮物係一件好幸福嘅事.
母親節的禮物

祝母親節快樂!
做子女嘅一定要好好孝順父母. 做老公嘅都一定要好好愛錫你嘅太太.

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...