2011年5月9日 星期一

DAY 2 - 北投 (北投酒店介紹)

2011年5月1日 (星期一)
行程: 北投- 台北神旺大飯店- 中正紀念堂- 南門市場- 永康階- 天香回味- 101
今日的行程都幾豐富,不過經過昨天的經驗,今日有帶娃娃車,所以反而好輕鬆﹗今日一早 8:15AM先起身,換好衫就先去酒店的餐廳食早餐,大頭妹唔知點解一見阿旺出去攞食物,就大叫 "PAPA﹑PAPA"﹗仲要叫到好大聲,搞到附近的侍應同食客都笑佢﹗之後再返房化個妝先出去 (因為酒店的早餐食到 10:00咋)﹗
今日的行程主要是早上行一轉北投,因為第一日到的時候都即刻去了淡水,未行北投,二來視察一下北投的酒店,因為自己訂北投酒店的時候,都好無概念,其實北投都唔多酒店,都唔明點解本本旅遊書只是介紹出名的兩三間,上網都知間酒店是怎樣啦﹗所以我決定實地考察一次﹗
之後就 CHECK OUT出發去台北的酒店啦﹗SETTLE DOWN再去南門市場同永康階食 LUNCH? TEA? 之後再去天香回味打邊爐 (又食?﹗係呀﹗又食﹗)。最後去埋 101就完成今日的行程啦﹗
大頭妹又要坐佢最唔鍾意的娃娃椅啦﹗
"水美" 的早餐都算豐富,先食西式的,都有煙三文魚﹗台灣的綜合果汁原來是橙汁加桃汁 ,唔LIKE﹗
再食中式,之前聽人話台灣的粥不適合比小朋友食 (可能有味精),我又覺得佢地好似連鹽都沒有放,味道好清,我估是要靠醃菜來調味的﹗醬青瓜非常好味﹗
呢碗是阿旺的...佢應該是食餸多過食粥﹗
HEHHEHE...食早餐的時候未化妝,不過又好想同大頭妹影相﹗
化好妝就出發啦﹗唉...一睇大頭妹架戰車的造型,就知道出面落雨啦﹗
叫阿旺拎轉個頭影下相,佢比個咁嘅表情我,我當時話過一定將佢呢個衰樣放上 BLOG架﹗
見到有婆婆賣溫泉蛋,但隻蛋好大隻,阿旺話會唔會是 "土耳其蛋" (火雞蛋)?﹗有冇人知道呢?當時因為剛剛食完早餐,所以又沒有買來吃﹗
呢座建築物都幾大,又好靚,好似是圖書館﹗仲有人係出面影婚紗相呀﹗
北投有好幾個館可以參觀,不過都要除鞋,帶住娃娃車即是唔洗入啦﹗呢個是唯一唔洗除鞋的﹗不過...無咩野睇﹗

好啦﹗開始講下北投的溫泉酒店啦﹗我其實都無每間入過去架﹗都只是影下個外觀,不過因為是實景睇,所以都大約估到酒店的 "級數" 的﹗
我先由最近新北投捷運站的講起﹗其實一出捷運站已經有 2間溫泉酒店,一間是 "泉都",另一間是我們住的 "水美",都是步行 3-5分鐘以內的﹗
泉都 - 東瀛遊自由行 PACKAGE入面 PLAN A (平價)的酒店,外表睇落已經唔想住,好似工廠大廈改裝咁﹗其實北投有好多溫泉酒店,都有提供溫泉票,即是唔住齋浸溫泉,所以如果真是 BOOK唔到其他的酒店,我覺得都唔好考慮呢間﹗(P.S. 我是在捷運站的外圍影過去的,可想而知是幾近﹗)
水美溫泉會館- 就是我住的一間,外表都算唔錯,房間都夠大,位置方便﹗不過我們入住的房間天花有滲水的印﹗如果一晚要成 $1700,其實唔值﹗另外一間有名的 "北投春天",台灣的朋友都話一定比呢一間好,如果一樣價錢,應該要揀 "北投春天",不過 "北投春天" 的位置比較遠,要坐接駁巴士﹗
加賀屋- 呢間一望就知道是真豪華,而且都只是由水美向前行多幾步﹗如果 BUDGET夠,呢間都唔錯﹗不過最平一晚都要 HKD2500﹗
熱海大飯店- 由捷運站行過去都要 10- 15分鐘,酒店好大,上網睇過...佢歷史好攸久...即是有機會好舊。
水都溫泉館 - 呢間都是東瀛遊自由行 PACKAGE內 PLAN B (貴價)的選擇,上次 BOOK酒店的時候,都有問過呢間,所以知道佢 2008年才翻新過﹗不過因為 LOCATION比較遠,所以最終都沒有考慮﹗
好啦﹗再比多啲我們入住的 "水美溫泉會館" 的相大家睇下啦﹗
酒店的 LOBBY﹗
浴室是日式的。
我們入住的已經是最細的房間,不過都有大床一張﹗
仲有一個 TATAMI的 AREA﹗大頭妹最鍾意係呢度爬來爬去﹗
我今次是萬福旅行社 BOOK我台灣的酒店,我覺得佢地的 SERVICE好好喎﹗好多間酒店,佢地都可以提供即時回覆的服務,好似北投春天﹑水美﹑水都,佢地都可以即時覆 AVAILABILITY同價錢,台北的神旺都可以﹗只要即時用 E-BANKING入錢,佢地就可以即時留房﹗職員的 SERVICE又好好﹗大家下次去台灣都可以考慮一下﹗
如果想睇多啲相就記得 ADD埋我 FACEBOOK PAGE啦﹗http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150193594322089.336036.557582088&saved#!/pages/%E5%82%BB%E5%A4%AB%E5%A9%A6%E8%9D%A6%E7%A2%8C%E7%94%9C%E8%9C%9C%E7%94%9F%E6%B4%BB%E6%97%A5%E8%AA%8C/113329742036313

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...