2011年5月20日 星期五

DAY 4 - 台北桃園機場

2011年5月3日 (星期二)
行程: 糖村 - 動物園 - 機場
最後一日要出發去機場返香港啦﹗真是好唔捨得台灣,我仲有好多地方未去﹗好唔捨得我個假期,又好唔捨得大頭妹,返到香港,我就無得 24小時霸住大頭妹啦﹗
去完動物園,我地就返酒店攞行李,阿旺就要去糖村攞返箱糖啦﹗係 LOBBY等阿旺的時候,就沖定奶比大頭妹飲﹗問咗酒店,我地可以坐的士去忠孝復興站,坐長榮巴士/ 飛狗﹗佢地仲好好人幫得同的士司機講埋我地要去邊,不過我都預咗上得的士,個司機一定唔會放過我地,佢游說我地以 $900直接去機場,又話我地多行李,又話我地帶住 BB﹗OK啦﹗其實都唔大所謂﹗我見旅遊書都話坐的士大約 $900-1200,咁佢都算老實啦﹗我地就直接坐的士去機場啦﹗咁早之唔洗咁早去啦﹗
去到機場仲有大把時間,今次終於記得去 STARBUCKS買隻 CITY杯啦﹗台北的機場仲有個遊戲室,帶咗大頭妹入去玩一陣﹗點知...HEHEHE...大家自己睇啦﹗有 VIDEO睇﹗
神旺的 LOBBY,旁邊入去就是我地食早餐的地方﹗
沖奶的時候倒瀉啲熱水落大腿...
坐的士去機場又真係方便好多嘅﹗
機場換片片的地方﹗
今次記得去 STARBUCKS買杯啦﹗不過原來唔比影相,影咗一張就比人STOP我地啦﹗其實我只是想講下...台灣的 CAKE同我地香港的唔同﹗佢地有香芋蛋糕﹗
呢幾日不斷教大頭妹唔好爬去床邊﹗佢開始明明地﹗會用手去試﹗
仲識 "裝" 下﹗
點知因為八掛...就出咗事啦﹗
入境之後再食少少野先上機﹗阿旺話呢碗牛肉麵好食過永康牛肉麵﹗ $180
珍珠奶茶 $80
坐底大頭妹睇咗餐牌,指咗二指就開始扭食啦﹗
就係呢間﹗不過好似得一間...大家唔洗認住佢﹗
之後又行下 DUTY FREE,作最近衝刺啦﹗
HEHEHE...買了茶葉同豬肉乾﹗
上機啦﹗BYE BYE 台灣﹗
EHEHEHE...我地 4日3夜的台灣之旅終於完滿結束啦﹗下次唔知幾時先會再去台灣啦﹗應該都唔會短時間內再去啦﹗可能等我生埋第 2個先再去啦﹗因為台灣真係一個帶 BB去旅行的好地方﹗樣樣都好方便﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...