2011年10月21日 星期五

同姨姨上第4次PLAYGROUP

唉﹗一轉季工人姐姐就病,仲傳染埋大頭妹﹗已經帶咗佢去打流感預防針,都無用嘅﹗都知佢 "藥煲" 架啦﹗上個冬天,差唔多成個冬天都病 (睇咗4-5次醫生,我地仲唔知原來有得CLAIM保險)﹗呢排仲話印傭有德國麻疹﹗好彩大頭妹岩岩夠1歲,已經打咗針,唔係又有排擔心﹗

我 地又係粗心,工人姐姐病咗,都冇提佢唔好再成日咀對咀惜大頭妹﹗無錯...是咀對咀﹗其實老爺奶奶好唔滿意呢一點,最初我地都講過幾次,又唔想講得太 SERIOUS,好似驚死佢有病咁﹗之後就只是佢病的時候REMIND佢﹗點知今次我地REMIND佢的時候...佢仲同我地講...佢(大頭妹)都病咗 啦﹗真是比佢激死﹗

講返上星期六,又上PLAYGROUP,因為阿旺爸爸去了做義工,今次同姨姨一齊上﹗HEHEHEHE...終於比姨姨見識到大頭妹上PLAYGROUP唔肯玩的奇怪行為﹗

個傻豬囡坐到去最後,老遠咁望住老師﹗

我唔出去架﹗我唔出去架﹗

又眼定定望住老師...

依然眼定定望住老師...阿囡...我真是投降啦﹗

企定定...唔肯郁﹗

老師叫佢行去對面呢﹗佢就行埋老師度...

老師叫佢放紙入去,佢就拎返出嚟﹗

做運動啦﹗都算肯做啦﹗


不 過我發現佢上完PLAYGROUP是有學識野架﹗好似上堂唱ROW YOUR BOAT咁﹗老師的VERSION是最後會尖叫一聲,依家我同佢係屋企唱的時候,唱完佢都會叫一聲﹗唱LONDON BRIDGE IS FALLING DOWN,佢又會做DOWN的動作,將對腳摺埋,再放返低﹗希望上多幾堂佢會肯玩啦﹗平時出街又好開心,成日"聊"人玩架喎﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...