2011年10月18日 星期二

不知不覺變大咗?﹗

最近我忽然覺得大頭妹大個咗好多﹗除了之前買比佢的鞋仔,大部份都已經唔岩著之外﹗同佢講道理,佢好似明白好多咁﹗
 
好 似上星期六,我同佢上完PLAYGROUP,之後去咗鰂魚涌公園玩(近東區體育館的一個),佢一支箭咁跑去一對兄妹騎住的搖搖馬,仲想爬上去玩,我叫住唔 好,之後佢已經比隻馬馬撞低咗﹗撞瘀咗右眼下面﹗當時對方的家長都有叫個小朋友停低的,不過個小朋友當然無停啦﹗我都唔會怪人,怪只怪自己唔眼明手快抱走 大頭妹﹗

之後我地就去玩滑梯啦﹗個小朋友又轉去玩滑梯,我見佢係大頭妹身邊經過的時候已經好驚,驚佢會踩落大頭妹度,因為當時大頭妹爬 緊,佢對腳就係大頭妹的手指旁邊﹗點知佢自己唔踩,佢令轉面大大聲叫佢個妹 “踩佢”,好彩個妹妹好乖,只是呆呆的站住﹗我當時大大聲鬧大頭妹唔聽話,就9秒9抱佢走﹗個小朋友的媽咪都企係度,完全無出聲話自己的小朋友,我唔想幫 人教仔,亦無呢個本事…我最多走人啫﹗

我行返屋企的時候問大頭妹 “下次有人玩緊的時候唔好跑過去,知唔知道?”,我以為佢一定會答我 “唔知道”,佢的口頭禪﹗點知佢好 “認真” 咁點頭﹗之後我問佢 “頭先驚唔驚?”,佢又再好認真咁點頭﹗

之後我第2朝再問佢一次,佢都係好認真咁點頭﹗好似好明白咁﹗哈哈哈…原來我個囡不知不覺大個咗好多,明白好多事架啦

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...