2011年10月20日 星期四

無個樣整個樣

最近買咗2樣家居用品,覺得其中一樣好有用,想介紹一下﹗HEHEHEH...不過唔好意思,要大家睇埋我屋企個屎塔﹗

最 近屋企個廁所板爛咗,催咗阿旺幾次,佢終於去買啦﹗點知佢個 "屎忽鬼" (唔好意見...我好少咁粗俗,不過只有呢個名詞最能夠形容佢﹗),買咗一個軟墊面的廁所板﹗大家請幻想一下...你坐係一個軟綿綿的CUSHION上 面...一個 "正常人" 是不會在一個CUSHION上面大小二便架囉﹗

就是這一個﹗

個廁所板當然就唔係我想介紹的一個啦﹗我想介紹的是這個涼衣架﹗我 工人成日話無地方涼衫,涼晒啲衫出街,飛走過幾次床單,細件的...都唔知唔見咗幾多﹗睇廁所板的時候,行下行下...比我地發現咗一種涼衣架,原來唔洗 上牆,有個窗就得架啦﹗即買啦﹗費事3日唔埋2日又要去管理處問有冇人執到我地啲衫呀﹗床單呀﹗被袋呀﹗

就是呢款啦﹗我地以前灣仔都係用呢款,不過就上牆的﹗



呢款就是上窗啫﹗方便好多﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...