2011年10月12日 星期三

COOKING CLASS@RACHEL'S KITCHEN

第一次上RACHEL'S KITCHEN的COOKING CLASS﹗
抽籤抽了3個月,第一次被抽中﹗
生完大頭妹16個月,第一次上COOKING CLASS咋﹗
(老公,你明我點解咁忟你成日出去玩未?﹗
你自己以前唔鍾意我上蛋糕班,話食唔飽,
自己走去上2個月餅班?﹗我就放長雙眼睇你出年整唔整﹗)

今次上堂學的是泰國菜,菜色有泰式魚餅﹑豬頸肉﹑椰汁雞湯﹑椰汁石榴子,
第一次上...我依家先知...原來是示範+晚餐,
起初我以為會有少少實習的﹗

泰式魚餅
用的是鮫魚,呢一條就要$200﹗
只整到20件﹗


泰式豬頸肉

椰汁雞湯

椰汁石榴子

白飯,不過放在LC入面,好似特別高級﹗

額外小食

聽同學講泰國鋪有得賣,都幾好食﹗

酸酸辣辣好開胃

好JUICY的豬頸肉﹗

魚餅好味﹗


呢個好好味﹗之前我係一間泰國餐廳食過,同呢個冇得比﹗

呢個是RACHEL額外煮的青咖哩,都好好味﹗

炒通菜,想問有冇人知呢個是咩炒通菜﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...