2011年11月18日 星期五

慶祝拍拖10週年@伊呂波


寫BLOG真是有好多好處﹗
HEHEHE...好似昨天的BLOG,
一出就收到阿旺的電話
佢聲稱佢記得我們的拍拖紀念日﹗
只不過未諗到點樣慶祝...
佢仲話打算係屋企附近吃晚飯慶祝﹗

係屋企附近吃晚飯???
成日都係屋企附近吃晚飯架啦﹗
比咗10年青春你...你夠膽同我講係屋企附近吃晚飯?﹗
之後我就係 FACEBOOK寫到 "夠膽就約我去火頭山食拉麵吖笨﹗",
阿旺又9秒9打比我,
佢今次竟然提議去 "波士頓" 食牛扒﹗
佢佢佢...真是好大個膽﹗仲唔怕死﹗

我用好 "溫柔" 的聲線問佢,咁同去火頭山有咩分別呀﹗呀﹗呀﹗" ,
佢仲竟然答我 "波士頓" 真是有 "火" ﹗
我個心都有 "火" 囉﹗

最後我睇返上年的BLOG﹗
我地去食大閘蟹...但原來我本身想去伊呂波...
好啦﹗之後一直都無食伊呂波﹗
今年就去食燒肉啦﹗
點了一個2人迷你餐,
最近加了價,依家要 $430,都真是幾迷你﹗
勝在樣樣食物都有少少,可以一次過試晒雞﹑牛﹑豬﹗

圍裙

沙律

前菜

鹽燒豬頸肉&牛舌

鹽燒大蝦

好專心的阿旺...想當年...同阿旺第一次2個人食晚燒,都是食燒烤﹗

牛牛2款

野菜

海鮮薄餅

雞&五花腩

好熱鬧

之後再去滿記食甜品...SWEET SWEET 下﹗

阿旺的榴槤飄香加雪糕


我的雞蛋布丁 (只是加 $5)


SHARE食的榴槤PANCAKE﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...