2011年11月23日 星期三

16週啦﹗要補啦﹗要補啦﹗



其實不經不覺都已經 4個月啦﹗今個星期都16週啦﹗今次都真是好少講大肚的事﹗睇返上次,都是16週的時候,已經出了7個BLOG﹗其實我今次陀得辛苦好多,我仲懷疑我陀今次呢胎是有少少產前抑鬱﹗又不是十分嚴重的,只是對生活提不起勁,好似之前話唔想寫BLOG ﹗少少事就會發阿旺脾氣,唔鍾意佢自己出去玩呀﹗最最最奇怪是有時唔知點解會諗個BB係肚入面會唔會死咗?﹗上次陀大頭妹的時候,完全無呢個諗法﹗所以我估都是賀爾蒙的影響

而且今次真是 "真真正正" 比我感受一下大肚,所有大肚會唔舒服的現象都出現晒﹗作嘔 ,大約由6週開始到12/13週,未真是嘔過,只是作嘔加胃反反咁,依家好少少啦﹗便秘, 我一向都一日一至2次,每次15分鐘之內一定完成,今次就3日,有時4日先一次,一次要去成30分鐘﹗阿旺話我上次話唔識生是因為無便秘,所以今次個天比我練習一下喎

今次因為要照顧大頭妹,而且有咗工人姐姐,阿旺反而無咁緊張,上次3個月就開始煲野比我飲架啦﹗所以之前有BLOG友留言話 "第一胎睇書養,第二胎當豬養"﹗唉,其實是真的,由陀BB的時候就已經有分別﹗

用HSBC CC的REWARD CASH換購的﹗產前產後補身靠它了﹗

雪耳紅棗鮮奶煲雞


桑寄生蓮子蛋茶

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...