2011年11月14日 星期一

大頭妹18個月啦﹗

真是斬下眼,大頭妹就18個月啦﹗歲半以後,就叫做大B,不再是小B﹗行為上果然有分別......最近真是百厭咗

最明顯的是依家出街唔比人拖﹗要自己四圍行﹗試過一次帶佢去JUSCO SUPERMARKET,佢要自己行,之後又要企係個貨架前面玩,我見佢只是將啲麵豉排好,我同佢講我要走啦 (阿旺已經激到自己行)﹗ 佢都唔肯行,我扮走啦,行埋一邊 "莊" 佢,佢竟然自己一個玩足5分鐘,不過佢間中都會望向我的方向,又比佢見到我喎﹗之後有個職員行埋去問佢 "你叫咩名?﹗你媽媽係邊呀?﹗" ,佢都只是微微退開一步,之後繼續玩﹗玩多兩玩,可能真是見不到我,先向我原本企的方向跑﹗

之後阿旺就 "強行" 將佢抱起,唔比佢落地﹗但我又覺得如果唔比佢落地,帶佢落街仲有咩意思?﹗總之阿旺一抱起佢,大頭妹就會好慘咁叫 "街街﹑街街" ﹗我又唔忍心,之後又會話我自己抱返,然後又放返大頭妹落地﹗阿旺又會話我 "慈母多敗兒"

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...