2011年11月21日 星期一

大頭妹面試大作戰 (1)


上上星期六,帶大頭妹去見幼兒園的預備班﹗第一次面試,其實我都幾緊張,大頭妹當然不知道發生什麼事,阿旺爸爸就唔洗講,佢個人一向 “天跌落嚟當被
。面試的時間是 11:30,我地 11:00就到了北角,快快手手食個早餐,一去到幼稚園的門口,嘩,已經有一條長長的人龍﹗個心又開始緊張啦﹗


因為是小組面試,好快我地就可以入去啦﹗入到去再分唔同的班房面試 (一次大約 10-12),一個家長負責同小朋友一齊面試,另一個就要去聽講座﹗我同大頭妹去面試,阿旺就聽講座。入到課室分2行坐,小朋友坐前面,家長坐後面,一坐底我就同大頭妹講 “SIT DOWN PROPERLY”,點知之後佢真是郁都唔郁﹗

面試內容其實都是玩下遊戲唱下歌,再睇下小朋友的反應﹗有大約8個老師一齊見﹗一開始就問 EYES NOSEEARSMOUTH,我不知幾開心,開正大頭妹個範﹗點知佢竟然只是做NOSEMOUTH,平時佢係屋企會一邊做一邊講,佢識講晒架﹗其中一個外籍老師行過嚟的時候佢都有做,老師都有讚佢GOOD GIRL

之後就唱 HEAD & SHOULDERS﹗我又勁開心,日日都唱3-5-7次架啦﹗點知學校唱舊版 (慢版),大頭妹聽開新版,佢做完第一次之後就發現有唔同啦,第2次就唔做﹗之後主任老師行過嚟的時候問 TOES,大頭妹就指住自己的腳講 TOES,主任老師讚大頭妹叻叻﹗

3樣是問生果同講故事,問小朋友鍾意食蘋果﹑橙﹑香蕉的就舉手(英文問),大頭妹一聽到 HANDS UP就舉手,仲舉晒 2隻﹗全班得佢一個舉手咋﹗

最後就一齊唱歌唱
IF YOU ARE HAPPY,又是成日聽的,大頭妹即時拍手,之後要STEPS,不過坐係度STEPS唔到,我就叫佢企起身,佢就一邊拍手一邊STEPS,唱完全部人一齊拍手,大頭妹可能以為啲人讚佢,仲好大聲咁講 好野﹗, 啲家長同老師都笑咗出嚟﹗走的時候老師仲叫大頭妹 KEEP DANCING﹗不過最後老師同大頭妹SHAKE HAND,大頭妹竟然縮手﹗﹗﹗天呀﹗平時出街見到其他小朋友就衝埋去同人SHAKE HAND,仲大大聲講SHAKE,通常...都會嚇走人,老師同你SHAKE HAND,你竟然縮手﹗

面試中段,老師會行去家長身邊問一啲日常生活的事,例如平時邊個照顧小朋友,爸爸媽媽花幾多時間照顧小朋友,飲食&睡眠習慣因為我生了2大粒痱滋 (1粒仲要生在舌頭上),本來想叫阿旺同大頭妹去面試,但我又唔放心阿旺,最後都是出門口的時候,飲了一大杯冰水,痺一痺2粒痱滋,等我可以講到野﹗好彩我自己入去,岩岩同我地面試的是一位外籍老師﹗阿旺都一定識答,我講就會講多少少囉﹗

面試結果下回分解﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...