2011年11月8日 星期二

Corporate Social Responsibility (CSR) – Art Jam

好開心今次係我第一次真真正正咁做義工,那天我地去了東華三院賽馬復康中心,
都有
20+人出席,分為三組,工作範圍係有兩個部份,
) 演繹傷殘人士去完成一些任務, ) 同傷殘人士一齊畫一幅畫。
雖然今次做嘅時間只係短短嘅三小時,相信對於院友黎幫助係不大的,但自己嘅體會就好深。
聽完社工初步嘅講解我地就開始第一個環節,
A組要扮演糖尿病患者,雙手關不能屈曲,雙腳加上鉛
B組要扮演有白內障患者,佢地要帶一幅特制眼鏡,幅眼鏡只係得兩個好細嘅視點
C 組即係我嗰組,我要扮演雙腳不能活動,要坐輪椅嘅人。
我地三組要分別去幾個唔同嘅check point去收集畫筆,當中要上落樓梯/斜路,入廁所,
上落升降機,讓我地體會一下傷殘人士會面對嘅難處。坐在輪椅上嘅我開始明白到,有幾多不便﹗
只係一級樓梯你就唔會過到所以就要兜路,仲有出入門口要人幫手推
/拉門,
入升降機又要好有技術先唔會阻到人,我嗰組最先一隊開始但最尾一隊返,
因為升降機最多入到兩部輪椅。



最後我地收集晒所有畫筆就係用黎同院友畫第二部分嘅畫。
其實我未試過同傷殘人士相處,所以對於他們嘅野我都不太清楚,
所有我得知的都係從媒體中接收來的,所以大多是一些負面嘅描述。
但當直接和他們相處過後,才發現他們並不是我所
認知的那樣有情緒問題的。
D院友會好熱情佢地會好主動同你握手擁抱,有D院友好聰明,
佢地甘甚至可以照顧返我地轉頭,中心分配給我的是一位比較開朗,
有個好燦爛的笑容,還有一樣可愛的感覺,所以好深印象。
而今次我地畫嘅係對方嘅人像,大家都玩得好開心,最後影左好多大合照。
 
我知道今次嘅活動對於院友來說我只係一班在他生命中出現過1個小時多嘅過客,
但我嘅體會就好深,我明白到好多事唔係必然,但快樂其實可以好簡單,
也讓我感受到施比受更有福嘅道理,所以我想係度呼籲一下如果大家有能力或者時間,
不妨做下義工。下次我會講下我係《一線通,平安鐘》嘅經過。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...