2011年11月15日 星期二

SOGO THANKFUL WEEK - 傻老婆敗家週﹗

HEHEHEH...又到一年2度的SOGO THANKFUL WEEK啦
其實我覺得,次次SOGO THANKFUL WEEK,都是比啲藉口我地啲女人去買野﹗
有時買埋啲野,根本就無用﹗為買而買,為平咗個一百幾十去買
不過算啦,我生完大頭妹之後都好少去敗家啦﹗
當比個機會我敗下囉﹗

今次買得唔多﹗因為我根本無去,全程搖控我阿妹幫我買
終於都買了SHU UEMURA的MOUSSE BASE,因為呢SET太抵啦﹗
$340有一支貨裝的MOUSSE BASE,一支 50MLTONER,一支50ML洗面油,同一盒BB碎粉﹗

盒BB碎粉仲要好鬼靚﹗有埋粉撲﹗


另外就是次次THANKFUL WEEK都買的洗面油﹗

之後...因為阿妹排SOFINA個COUNTER排咗個幾鐘,佢叫我都買少少野,等佢排得抵啲﹗
用開的UV又岩岩用晒﹗好啦﹗買返SET啦﹗又是有BASE...我要努力啲打底先得啦﹗

其實我呢幾日都放假,希望我呢1-2日會的起心肝去一轉啦﹗
我仲想去買衫﹗買BB野﹗總之就買買買啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...