2011年12月6日 星期二

試用123

最近試用咗好多新產品,HEHEHE...學下美容BLOGGER,一次過出一個試用報告

經過上次的經驗,今次大肚我決定唔剪短頭髮,生完之後可以快啲"回復正常"﹗
不過如果要紮馬尾,又覺得有少少前髮先好睇,所以最終剪咗個齊陰﹗
之前我直髮,其實都有做負離子,
今次大肚,髮型師唔建議我做...
咁就有一個問題,就是一朝早起身,個頭會好亂﹗
自從有咗大頭妹之後我都一定晚上洗頭,
乾乾淨淨咁同大頭妹一齊瞓,
朝早呢...又想瞓多一陣得一陣,
唔想早15分鐘起身洗頭﹗

我的新髮型...就是呢一個啦﹗


無得做負離子...唯有試下髮型用品啦﹗
LUCIDO-L 柔順直髮乳液

HEHEHEH...我唔係素顏架﹗(只是洗手間燈光暗少少)
我化晒妝,不過就未梳頭﹗
起身的時候,個髮型大約就係咁﹗

用完LUCIDO-L 的LOTION,前陰已經可以好整齊﹗

HEHEHE...如果勤力少少,用水沖沖個頭再用﹗
可以一日都好整齊﹗

試用二號 - FUEKI馬油透明質酸護唇霜﹗
包裝成好似漿糊筆咁﹗
HEHEHEHEH...比阿旺用都唔會比人笑佢貪靚啦﹗
其實依家啲男人...貪靚的程度同我地女仔有得比﹗
男女平等嘛﹗﹗﹗

有馬油成份,真是好潤﹗而且冇色冇味,已經比阿旺據為己有啦﹗


第3樣是YAHOO超級人氣BLOGGER,MAGGIE代理的韓國護膚品牌PUTTO﹗
佢知我有BB之後,送比我試用的﹗真是多謝晒﹗

HEHEHEH...是OIL GEL同LOTION﹗
因為是比BB用的,所以用嚟搽肚都冇問題﹗
而且是FOR敏感皮膚用的,有止痕的作用,
岩岩轉天氣...個肚都有少少痕...HEHEHE...岩晒啦﹗

我好鍾意枝OIL GEL,個包裝好靚,淡淡的紫色,
而且我是一個極乾的人,OIL會比較岩我,
而OIL GEL就有OIL的滋潤,但又唔會油淋淋,吸得好快﹗

支LOTION會比較爽,吸得仲快﹗
MAGGIE建議2支一齊用,較果會更加好﹗


上次生完...個肚幸保不失...一條肚紋都無﹗
但大腿同PAT PAT無搽野,又真是有紋喎﹗
所以我今次會搽晒肚﹑大腿同埋PAT PAT﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...