2011年12月21日 星期三

又到聖誕﹑又到聖誕

繼續結婚週年慶祝的下半部份,其實再去HARLAN'S的另一個最大的目的 (除咗唔想再諗),就是想去影聖誕燈飾﹗同埋 "順便" 去睇SEALY床褥﹗上次我話瞓得唔好,阿旺話不如買過一張 5呎床﹗我個 "福親王" 唔通想第時同埋未出世的小格格一齊瞓?﹗但是我無呢個打算喎﹗﹗﹗不過買一張舒服啲的床褥就求之不得﹗最後...買了一張 HOTEL DELUXE...我地同自己講,用返10年,一年都是千幾蚊啫...想當年我地係 IKEA買的第一張床,都是 $1800,我地都瞓咗5年啦﹗床褥好耐用嘅﹗﹗﹗

去SEALY玩咗差不多半個鐘,張張床都去瞓下 (唔記得去瞓佢地最貴個啲添,我地真是太老實,明知自己唔會買就唔試)﹗之後發現大頭妹好似肚餓,自己坐係度食咗3粒CHEESE,好多好多粒餅仔,所以下一站就去 STARBUCKS同大頭妹差電飲奶啦﹗
一飲完就要落地﹗


同我講BYE BYE﹗

自己一個行到勁遠﹗﹗﹗大膽囡呀﹗

今年美麗華的聖誕佈置好可愛﹗

仲有馬車坐﹗

後面個公仔會出煙﹗

PARK LANE

OCEAN TERMINAL

好多好多三眼仔呀﹗

影返張全家幅...因為我CALL咗阿妹做攝影師﹗

寵壞大頭妹的姨姨,依家我一鬧大頭妹,佢就問我姨姨﹗
好難得3個都笑﹗

今次的THEME是 TOY STORY...令平聖誕節時已經多人的OCEAN TERMINAL...更加多人﹗


真是好靚,不過真係好多人﹗

影下海景﹗

我阿妹...影相真是一流...人唔係中間...要影的ifc都唔見咗一半...

我老公都唔好得去邊,唔知點解影的時候,係咁行去側面,側到我個頭都冇得咗側 (又要頂住大頭妹塊面)﹗

大頭妹叫 HORSE做 "痾屎"...有時真係比佢笑鬼屎﹗


3眼仔﹗

牛女

大頭妹都識DINOSAUR,佢唔識講,不過識做呢個做作﹗


胡迪
豬仔

大頭妹好鍾意睇海﹗

DADDY MAMMY錫晒你﹗

爸爸拖住自己行﹗

1881

後面的佈置,可以排隊入...不過15分配 15個人,我估要排半個鐘,所以無排﹗

 過咗好開心的一日,希望以後一家人日日都咁開心﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...