2011年12月23日 星期五

與大頭妹一齊整作聖誕卡

 

就到聖誕節啦﹗大家有什麼節目呢?﹗我24號公司有DINNER,25號去朋友家打邊爐兼慶祝新居入伙,26號係自己屋企開PARTY,27號就是真正的休息日﹗

襯聖誕節我都諗咗個聖誕親子活動同大頭妹玩下﹗因為大頭妹依家上的PLAYGROUP都有勞作做,我又自己試下在家跟大頭妹一起 "制作" 聖誕卡﹗講到制作好似好巴閉,其實只是用相片打印機印4R相,再貼上聖誕節貼紙咋﹗

材料只需要相片打印機印 1部,4R相紙,聖誕節貼紙,信封,一個美麗動人的媽媽同一個可愛活潑的乖女就可以啦

聖誕節貼紙在灣仔的玩具街買,$5/張﹗


呢啲係 HALLMARK買,$20/2張﹗好貴呢﹗


信封

HEHEHEH...開始啦﹗大頭妹開始 "搗亂" ﹗
 

其實大頭妹又點會識整吖﹗不過佢都有 "參與" 嘅﹗


仲入信封入到發晒脾氣﹗ (大家千祈唔好比我洗完頭未梳頭個樣嚇親...但就當我上面話要個美麗動人的媽媽無講過啦﹗)


唔知大家有冇留意,有時大頭妹會指住前面大叫PAPA,其實PAPA未必在場,佢的意思是 "幫手",因為我係屋企成日老點阿旺,例如: 爸爸,我想飲水﹗爸爸,幫下阿囡啦﹗爸爸,阿囡要換片﹗如是者...大頭妹學埋我啲 "老點神功' ,一叫人幫手就叫 "PAPA" ﹗﹗﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...