2011年12月16日 星期五

絲婚紀念日@HARLAN'S

我地兩公婆都不是有心思的人,今年的結婚週年,又去返前年舊年去過的HARLAN'S慶祝﹗阿旺問以後都去HARLAN'S慶祝好唔好﹗唉﹗無啲大志﹗﹗﹗希望第時同我去大酒店食CANDLE LIGHT DINNER慶祝得唔得架啫﹗我明白平凡是福﹗不過佢好明顯就是福頭個 "福"﹗佢唔叫阿旺可以改名叫傻福﹗﹗﹗又或者是 "福親王",等我都撈返個 "福晉" 做下﹗大頭妹就做永福郡主

不過唔到你唔信,傻人有傻福,阿旺係無REQUEST的情況下,餐廳又是比返上年我地坐的枱我地,唔係又會比我 "鵝" 佢﹗

傻福2號﹗我個開心囡應該都是似傻福,成日都咁開心﹗


傻福2號好乖咁自己食麵包﹗

麵包好正,又軟又熱﹗

阿旺的第一碟﹗(食咗少少先記得影)

我的第一碟﹗

阿旺的第2碟﹗

我的第2碟﹗

個傻妹自己睇自己的VIDEO﹗

阿旺的第3碟﹗佢一共食咗4碟﹗﹗﹗

我的主菜 - ROAST OF THE DAY﹗

阿旺的主菜 - US PORK CHOP,阿旺話煎得太乾...唔夠JUICY﹗


開始唔耐煩﹗

影返張全家福﹗結婚4週年,3.5個人慶祝﹗大頭妹 19個月﹗


結婚3週年,3個人慶祝﹗


結婚2週年,2.5個人慶祝﹗當時大頭妹係我肚入面...大約都係 18WEEK啦﹗


最後上甜品﹗是MANGO & STRAWBERRY MOUSSE CAKE配密瓜雪芭﹗

我的熱檸檬茶。

阿旺的COFFEE﹗

食完MAIN COURSE,大頭妹先瞓著,好彩已經影咗全家福﹗


不過食完個甜品,佢就起身啦﹗又可以再影過﹗出咗去佢地露台影相﹗

門口有好大棵聖誕樹,大頭妹好開心﹗


永福郡主唔係擺post...只是R痕...HEHEHEHE



Harlan's

地址 :   尖沙咀彌敦道100號The ONE 19樓
電話 : 2972 2222

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...