2011年12月28日 星期三

JOHNSON'S BABY 親子冬日身體驗


開心的時光過得特別快,4日聖誕節假期話咁快就完啦﹗不過我因為老闆下令要清假,放到1月4日先返工,老實講,我並不喜歡放太長假,一返返工會好辛苦﹗長放做少奶奶就例外﹗﹗﹗哈哈哈﹗講返今日個BLOG,我出BLOG的速度實在太慢啦,今個BLOG要時光倒流到冬至前﹗上上個星期日,有幸得到JOHNSON'S & JOHNSON'S的邀請出席佢地的親子冬日身體驗的活動。

今次的活動有醫生講解BB皮膚的護理,之後仲有BB'S ARTS JAMMING玩﹗HEHEH...冠軍的BB仲會得到240支J&J的沐浴露﹗﹗﹗

我地坐個邊無太多小朋友,大頭妹對另一邊的小朋友好好奇﹗

無人陪佢玩,佢就自己跳舞﹗

HEAD & SHOULDERS, KNEES & TOES...KNEES & TOES

大會預備咗啲食物比我地享用﹗

個吞拿魚TART幾好味﹗

PUFF...大頭妹食咗2個﹗

煙三文魚包都好味﹗

JUICE﹗


今次的產品﹗

講座之後有ARTS JAMMING,大家留意幅畫原先係咁嘅﹗

我唔方面踎太耐,由阿旺陪大頭妹畫﹗

畫畫下...點解阿旺笑得咁開心?﹗

笑到收唔到聲?﹗


睇大頭妹自己畫,個樣又好正常吖﹗

我見佢都似模似樣,做咩笑人啫?﹗

個樣幾認真﹗

睇返幅畫...原來已經變成咁...

仲想畫埋隔離個幅﹗

HEHEHEHEH...咩色都有用下架﹗

以19個月的BB來講...都唔錯吖,起碼都無畫落自己同爸爸度﹗

畫完畫就同其他小朋友玩下﹗

HEHEHEHEHEH...大家睇下個完成品﹗

結論是...所有顏色溝埋...到最後都是"屎"色﹗

大會仲請咗鄭太做嘉賓&評判﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...