2011年12月7日 星期三

第一次上幼稚園PLAYGROUP﹗

上星期六,第一次上幼稚園的PLAYGROUP。
之前收咗大頭妹個間幼稚園,自己都有PLAYGROUP,
我見價錢同我之前上開的都差唔多 ($2200/8堂,不過1.5小時/堂),
另外又想比佢早啲習慣一下幼稚園的生活,
所以就同佢轉咗 PLAYGROUP啦﹗

之前的PLAYGROUP仲有2堂,要改去星期二,由工人姐姐同嫲嫲同佢上啦﹗
其實我都好唔捨得TEACHER ANN,佢好好人架 (又靚女)﹗
轉咗星期二,就會是TEACHER ALEX上啦﹗

新PLAGROUP是北角,要坐地鐡去啦﹗
個傻妹睇MTR個廣告電話睇到卡卡笑﹗

對面有車又八八卦卦﹗

望住爸爸﹗

幼稚園比較嚴,我地2個去到,都一定要我地其中一個離開﹗
我怕阿旺自己行會悶,我自己出去行商場囉﹗
之後落FOOD COURT坐﹗
等到12:30佢地就落FOODCOURT一齊食KFC啦﹗

第一次比大頭妹咁樣食粟米﹗佢一個人食晒一支﹗


之後我問返阿旺,佢話呢個PLAYGROUP好唔同,
佢覺得難好多,要求高好多﹗
唔單單係唱歌仔,真是好似上堂咁﹗
今次的TOPIC是冬天,前一半是英文,後一半是國語。
仲要做勞作﹗
最後有茶點時間﹗其他小朋友都是自己食的,不過大頭妹仲未識﹗

呢個就係今日的勞作啦﹗
HEHEHEHE...當然是爸爸的傑作啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...