2012年1月12日 星期四

20週,第一次健康院檢查 ﹗


2011年12月20日 (星期二)
今日第一次去健康院檢查﹗上次去贊育見有好多內地孕婦 (排我前前後後的都是),今日以我所見又不是太多,不過比起上次陀大頭妹的時候,當時不是太覺眼有內地孕婦,今次都明顯有 3-4個﹗

一開始就是驗小便同磅重,人齊就開始聽講座,之後就先見護士,最後就見醫生﹗今次磅重是 52KG (114.4磅),小便正常﹗見護士量血壓,都正常﹗今次終於沒有比護士問我為什麼重得這麼快﹗上次陀大頭妹,次次見護士都比護士問...好大壓力﹗之後見醫生,都是度肚同聽BB心跳,一般的例行檢查。因為今日來檢查的都是第一次去健康院,都不是太多人,但前後都要 2個鐘﹗


檢查後就去華星食早餐﹗好味道呢﹗﹗﹗


杯檸檬茶都好味啲﹗

不是打機就是WHATSAPP﹗


之後就各自返公司啦﹗
因為太晏食早餐,我沒有食午餐,改吃下午茶﹗
公司樓下的茶餐廳的西多士好美味﹗我間中都會食一次﹗

超厚西多士﹗連熱飲都是 $22﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...