2012年1月13日 星期五

大頭妹20個月大啦﹗

當了媽媽之後,時間真的過得很快﹗睇住大頭妹一日一日長大,不久前仍然是一個小B,依家有時直頭好似一個小女孩

好 幾個月沒有寫成長日誌啦﹗除了因為我懶...其實因為都不知寫什麼好啦﹗18個月以後的BB,學習能力超強,都不知應該寫什麼好﹗之前會寫一下今個月學識 講什麼﹗但最近學識講的實在太多啦 (雖然好多只限爸爸﹑媽媽﹑工人姐姐明白...HEHEHEH)﹗成日講埋啲嚇死人的BB話,例如: 無啦啦講 "FUXK",嚇死我地...心諗唔通工人姐姐係佢面前講粗口?﹗之後...佢拎支叉出嚟﹗原來想講 FORK。白痴 (WHAT?),阿婆 (APPLE...仲以為佢見到啲我地見唔到嘅野),雪糕 (以為佢想食雪糕,拎杯雪糕比佢,佢叫雪糕做ICE-CREAM,咁咩係雪糕呢...原來是CIRCLE)。仲試過一次我講 "痴線" (睇電視太激動),佢即刻跟住講﹗以後係佢面前講野真是要好小心﹗﹗﹗

最近最大的進步是差不多識晒 A-Z,當我以為佢只是識大階,原來細階都識啦﹗1-9的中英文都識晒啦﹗HEHEHE...我每晚都會同佢唱一次中英文的數字歌架﹗

傻福好鍾意我條長珠鏈,成日偷偷地開衣櫃拿出來自己帶﹗


最近好似似返女仔﹗

 
成日都好貪靚,貪完仲要叫我地睇,睇完仲要我地讚佢靚﹗

最近仲學試偷野食﹗﹗﹗ 上次去飲,我係手袋攞過朱古力比佢食,之後第二晚,佢就自己係我手袋偷朱古力食。第二日 又係工人姐姐的零食袋偷餅乾食,仲要兩次都識開個包裝袋﹗﹗﹗

又想偷朱古力,不過我已經拎走晒﹗

又偷枱面的蛋糕﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...