2012年1月11日 星期三

大頭妹面試大作戰 3 & 第4次幼稚園PLAYGROUP

上星期六又帶大頭妹去面試PN班﹗好多朋友問我,不是已經有幼稚園收了大頭妹嗎?﹗沒錯﹗ 不過她老爸要她考 "有學卷" 的幼稚園呢?﹗其實我本身就比較喜歡已經收了大頭妹的幼稚園。不過沒有辦法,現在有了小格格,將來2個一齊讀幼稚園,都真是不是一個小數目,有朋友在 FACEBOOK即時計,如果讀沒有學卷的,一個一年$35000,要讀4年,2個加埋就已經$280000﹗﹗﹗暈啦﹗老實說...我從來沒有計過這條數﹗

今次由阿旺帶大頭妹去面試,我就在外面等﹗ 我個人太緊張,我不想因為大頭妹表現不好,返到屋企又不停 "鵝"﹗﹗﹗而且今次不會問家長問題,可以放心比阿旺同大頭妹去﹗誰不知最後老師話如果選擇讀下午班的機會會大一點,但阿旺竟然沒有改成下午班﹗又是他自 己話要考有學卷的﹗不過考完之後,阿旺都竟然話大頭妹去第一間讀會合適一點﹗

之後我有問阿旺大頭妹的表現,他說今次的面試不難,大約都是 1: 出去拎波波再放好﹑2: 老師比蘋果要講 "唔該"﹑3: 唱早晨歌...不過大頭妹只是大約做了一半的指令﹗其他好多小朋友都可以做到 8成以上﹗後來我們回想,可能因為第一間是用英文面試,大頭妹比較明白﹗

之後去麥當當食早餐,再出發去上PLAYGROUP﹗

今次PLAYGROUP的TOPIC是賀年﹗連小食都變成賀年食品﹗
我成日都覺得...PLAYGROUP的小食...好似不太健康的﹗



勞作是糖果籃﹗


上 完PLAYGROUP返屋企又發燒﹗究竟是因為地鐡人多,一或PLAYGROUP真是多小朋友就多病菌?﹗星期日的時候仲燒到 39.X度﹗﹗﹗因為家中沒有 "高燒藥" ,最後都要去ST PAUL,排隊見醫生連取藥,前後3小時﹗﹗﹗真是沒有病都等到有病啦﹗我大肚沒有去,辛苦了阿旺啦﹗﹗﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...