2012年1月31日 星期二

敗敗敗﹗

很久沒有出敗家誌啦﹗其實都有買衫,不過真是少之有少,通常好耐無買衫,一買衫就出事﹗﹗﹗最近不停上網買衫,農曆新年加上日本大減價真是買衫的最好藉口﹗仲襯大減價買了很多春夏季的衫,生完坐月無得出街都無有怕﹗我仲記得上次生完大頭妹,返工前好狼狽,要趕住去買衫返工 (HEHEHE...又多一個藉口)﹗

以下的衫全部購自FACEBOOK,大家有興趣可以上FACEBOOK找 "PANVIAN LAM OSAKA"﹗上次大頭妹新年FASHION SHOW個BLOG入面,個MINNIE MOUSE福袋都是在這裡買的﹗

CAT'S TSUMORI CHISATO衛衣料ONE PIECE。



TSUMORI CHISATO 100%WOOL頸巾,真是好溫暖。




TSUMORI CHISATO小鹿ONE PIECE,"大袖"用來遮手臂就最好。



TSUMORI CHISATO印花ONE PIECE。


I AM I 豹豹ONE PIECE,依家都可以著。


I AM I 黑白格外套。



呢件呢...新貨無DISCOUNT的...HEHEHEH...又是大袖遮手臂﹗


我都有買衫比阿旺架﹗﹗﹗
情侶T-SHIRT,不過我無買比自己,我都好少著T-SHIRT的﹗



CAT'S TSUMORI CHISATO長袖T-SHIRT,呢件都是阿旺的﹗


呢個是大頭妹的另一個福袋﹗好鍾意件蝙蝠袖外套,大頭妹著起一定好CUTE﹗

我 想講因為新年出BLOG慢咗﹗大家睇到呢個BLOG的今日,減價好似已經完咗/ 最後一日﹗由於時間的關係,大家真的 "非誠勿擾",店主是住在日本的香港人,只是小本經營,買之前記得睇清楚購物須知,佢的價格亦唔包郵費,大家要注意﹗以我要寄上面咁多衫呢,寄空郵大約是 $370,比錢後大約7-10個工作天就會收到﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...