2012年1月19日 星期四

金寶湯食譜創作 - 蕃茄大蝦日式蛋卷



好 開心再次得到金寶湯的邀請為佢地的網站寫食譜﹗咁証明我上次都無失禮人﹗其實我好鍾意寫食譜BLOG,不過依家比晒啲時間大頭妹,真是好少下廚,諗新菜式 就更加少﹗今次金寶湯的要求是要中式家常菜,但同時可以配飯/意粉﹗一講起中式家常菜,我就諗起蝦仁炒蛋,因為是得阿旺的最愛嘛﹗如果要伴飯/ 意粉 呢?﹗我就諗起茄汁﹗而且蕃茄炒蛋,同茄汁蝦都一樣好味﹗3樣野加起來一定好好味﹗所以今次就要試下啦﹗


材料:
急凍虎蝦 8隻(用生粉抓洗2-3次,用廚房紙印乾,加入麻油﹑鹽﹑胡椒粉醃15分鐘。)
蛋 4隻 (加入少少豉油,1湯匙糖,5湯匙水混合)
金寶湯 - 蕃茄濃湯 半罐
蕃茄 1-2個

做法:
1. 先炒蝦仁至8成熟,盛起備用。
 

2. 燒熱日式方形煎PAN,加入一湯殼的蛋漿,煎至半熟再放上一半份量的蝦仁。

3. 將蛋向內摺 2摺,將蝦仁包好。

4. 再加入一湯殼的蛋漿煎完再卷,重覆3次,完成後盛起切開4份備用。
 

5. 蕃茄濃湯半罐加半碗水煮熱,加入蕃茄及餘下的蝦仁略煮。

6. 加入蛋卷煮 2分鐘,完成。

完成﹗

睇下阿旺食得幾滋味﹗

金寶湯網站連結: http://www.campbellskitchen.com.hk/zh/egg-roll-with-prawns-and-tomato/?utm_source=blogger&utm_medium=athena_01-2012_R3&utm_campaign=blogger-recipe

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...