2012年1月6日 星期五

與大頭妹哭笑不得的對話


隨著大頭妹的說話能力越來越強,我地的對話都開始豐富起來﹗有時都不知道她到底真的明白我們的說話,一或什麼﹗但好多時都令我同阿旺哭笑不得﹗

早上飲奶的時候,大頭妹經常都飲剩一安﹗
媽咪: 仲有一安喎﹗飲埋佢啦﹗
大頭妹(兩手拍拍下個肚): 飽飽啦﹗ 媽咪: ...(無語...佢都話飽...我仲可以點?﹗)



有一日我問大頭妹:
媽咪: 咪咪乖唔乖?(大頭妹叫我做咪咪)
大頭妹(奸笑): 唔乖﹗
媽咪: 吓﹗咪咪唔乖?﹗咁爸爸乖唔乖?﹗
大頭妹(又奸笑): 唔乖﹗
媽咪: 爸爸都唔乖?﹗咁姐姐乖唔乖?﹗
大頭妹(再奸笑): 唔乖﹗
媽咪: 個個都唔乖?﹗咁ALICE乖唔乖?﹗
大頭妹: 唔知道﹗﹗﹗


有一次大頭妹差啲跌低,我捉實佢手仔,之後我問佢:
媽咪: 頭先驚唔驚呀?
大頭妹: 少少啦﹗
媽咪: ...(再次無語)
無諗過一個18個月大的BB,我問佢驚/唔驚,佢會答我少少,究竟...佢知唔知咩叫少少?﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...