2012年2月8日 星期三

大頭妹21個月啦﹗迎接TROUBLE TWO!


有小朋友之後真是覺得時間過得好快﹗眨下眼大頭妹就21個月大﹗每個月一寫成長日誌的時候,就會諗返剛剛陀大頭妹的時候,但依家其實已經陀住 "細B" 啦

大頭妹踏入21個月,最近真是越來越百厭,我開始明白點解有 "TROUBLE TWO" 呢個TERM﹗因為佢地依家已經活動自如,但又唔識危險,仲開始有自己的脾氣 (呢樣是關鍵),有時唔比佢做一些事情,就會尖叫 (最近開始的),或者 "瞓後",真是成個人向後瞓落去﹗﹗﹗ 已經不停同佢講咁做好危險,試過一次 "瞓後" 跌落床邊,好彩是有雜物的一邊,只是撞到個頭少少,因為我之前已經同佢講咗唔可以,佢真是唔敢喊﹗咁即是佢明白根本唔應該做 (因為應該都好痛)﹗另外就是 "扮跌" 引人註意﹗例如: 我唔比佢食朱古力/ 佢叫咗我幾次我都聽唔到,佢就會扮跌,然後 "唉哋" 一聲,等我去抱佢﹗

睇返媽媽會的EMAIL: 21個月的小朋友應該大約有以下的發展:

智力發展:

  • 懂得向大人要食物、玩具及其他熟悉的物件 (識﹗一經過雪櫃就叫CHEESE,成日企係食物櫃前面叫MM,唔比佢仲會講BLUE, RED...)
  • 自行把名詞和動詞組合起來,如「吃餅乾」知道怎樣使用「吃餅乾」這詞句 (識﹗)
  • 開始推論,即是把以前所學的原理應用於新的環境,例如她拉來一張櫈的原因是她無法拿到想要的某一物件 (呢個好少見,因為佢係 "老點王",有咩都會叫我地幫佢﹗阿旺話呢點同我最似喎﹗)
肌肉發展:
  • 能夠自己脫衣服 (識識地啦﹗衫就OK,褲就差少少。)
  • 能夠模仿別人摺疊紙張的動作 (普普通通,佢個人無耐性,上次新年同佢入利是都入到發晒忟憎﹗)
  • 把物品堆放在一起 (倒晒啲野出嚟會叻啲囉﹗) 
社交與情感發展:
  • 會拉着某人以便向他/她展示一些東西 (識﹗)
  • 非常自我中心 (是啦﹗唔同人SHARE,唔比人話得﹗)
  • 更多以說話或反叛行為去表達自己的感受 (其實依家我同佢都溝通到7-8成﹗不過就仲有靠 "手語",佢識得叫我唱咩歌比佢聽,例如: ROW ROW =ROW ROW ROW YOUR BOAT﹑ABC歌 = ABC SONG﹑BRIDGE = LONDON BRIDGE IS FALLING DOWN﹑HAPPY B = HAPPY BIRTHDAY﹑CLAP CLAP = IF YOU ARE HAPPY﹑SWISH SWISH = THE WHEELS ON THE BUS)

第一次坐船好開心﹗係咁講 "水水"﹗
 

攞住個MOUSE自言自語扮講電話﹗講講下仲會自己笑﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...