2012年2月16日 星期四

28週啦﹗第4次照超聲波﹗



今個星期就28週啦﹗細B足7個月啦﹗今次好少返陸醫生診所覆診,不過因為上星期大頭妹在床跌底,跌落我個肚,之後夜晚有少少肚痛,又見都2個月沒有見細B,所以都是返私家覆診安心點﹗

其 實現階段都每個月會去政府的母嬰健康院覆診,不過沒有照超聲波,就不知道細B的生長情況﹗HEHEHE...細B已經轉咗身,不過醫生話依家都未定。都是 大頭妹一名,腳的長度,體重都細過27週5日,唯獨是頭大過27週5日﹗現在有 1.076KG,身長 23.5CM﹗不過細B的網名...暫定會是 "小丸子" (因為第一次見細B的時候,佢只是一個小圓圈),HEHEHE...咁同家姐大頭妹都可以一齊用日文名 "ANEGO TO MARUKO" (大頭妹與小丸子)﹗

講下我自己,今個星期就 122磅啦﹗好似又重得好快呢﹗今個星期六就要去醫院飲糖水啦﹗OMG﹗而踏入7個月,我又可以開始飲腐竹糖水清胎毒啦﹗上次陀大頭妹都是大約7個月開始 飲,不過今次成日覺得細B會早出世,所以都唔敢太早食涼野﹗細B你乖乖地住耐少少,起碼都住多2個月先好出世呀﹗


今次陀小丸子好鍾意食水餃,新年的時候特意去阿旺姑姐家學包水餃﹗


叫我老公影我包水餃...佢真係差啲唔影我個樣囉﹗囉﹗囉﹗

全部我包架﹗都似模似樣吖﹗煮起都無散開﹗

 
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...