2012年2月24日 星期五

第29週。。。有咁耐風流﹗

我上個星期六的血糖測試...肥咗﹗﹗﹗下星期二要再返瑪麗醫院見醫生,依家未知高幾多,要唔要食糖尿餐?﹗希望不用吧﹗﹗﹗

我個人好難戒口,所以我今次都算是 "有咁耐風流,就有咁耐xx" ﹗我陀小丸子,因為早期胃口唔好,就一直 "盡量" 想吃什麼就吃什麼﹗ (HEHEHE...都真的好盡下...一星期食一次麥當奴,仲要轉飲士多啤梨奶昔,成日飲檸檬茶﹑可樂,食朱古力﹗),基本上除了戒海鮮,其他都同平時沒有分別﹗

另 外,因為今次體重升得好理想,一直都無超標,反而令我鬆懈咗﹗﹗﹗上次陀大頭妹,好早期醫生已經叫我不要吃太多飯,甜的生果都不要吃 e.g. 提子/香蕉,平時多點做下運動,所以反而上次在超重的情況下,我的血糖測試都是合格的﹗﹗﹗我都記得上次都好似無食朱古力,之後有一次忍唔住,買咗好多返 屋企

今次証明...其實我平時的飲食習慣都可能不太健康 (都應該不是 "可能"),就算沒有懷孕,我都應該改善一下我的飲食習慣﹗OMG﹗我是糖造的,要少食甜﹑戒檸檬茶/可樂﹗﹗﹗真是慘無人道,不過為咗自己的健康﹑仲有阿旺同大頭妹的健康 (我食佢地又跟我食)﹗我都是要下定決心﹗﹗﹗

認識妊娠糖尿: http://www.ha.org.hk/pwh/special/o&gh1.html

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...