2012年2月13日 星期一

一家4口遊澳門 2012 - 水舞間篇

今次澳門之旅的主角當然是水舞間,好彩一早上網訂了票,我同阿旺去售票處拿票的時候只是11:30am,但當日的2場門票已經全部售罄﹗
攞 完飛之後,阿旺忽然問我,點解買A區唔買B區呢 (VIP區$1380/ A區$880/ B區$680/ C區 $480)?﹗我同佢講 "你入場睇完就明白架啦?﹗" 。其實好簡單,因為水舞間入面好多場景都是好大型的,坐A區可以睇晒成個場景,舞台效果最好,所有高空表演都可以睇得好清楚﹗坐B區呢,電單車表演的時 候,啲電單車會係兩邊飛過,觀眾當然好安全啦,不過膽小如我就算啦﹗A﹑B區的頭4行其實可以同表演者有多些 "互動",我見好多小朋友都睇得好開心﹗但要有 "濕身" 的準備﹗上網買票的時間要留意啦﹗

個人認為電單車表演是最精彩的一PART, 之後同睇過的朋友講,大家都係咁覺得﹗其次就是高空跳水表演,真是少啲勇氣都做不到﹗坐我旁邊有個小男孩,我見佢一邊睇一邊好緊張,係咁問佢爸爸,個公主 會點呀?個男主角會唔會打羸個後母?﹗HEHEHE...真是好好笑﹗原來個SHOW都好岩小朋友睇﹗等大頭妹大個啲再同佢一齊去睇﹗

HEHEHE...未開始之前影咗全個埸一張 。


一開始就有個大型的舞台在水中升出來啦﹗



男主角出場啦﹗


女主角都出場啦﹗比後母困住咗﹗


之後是一連串精彩的高難度表演﹗
交代男主角如何對抗公主的後母,勇救公主﹗


就係呢啲高空的表演,如果坐A區就係正你前面做啦﹗



睇相無咁震撼,現場睇真是好精彩﹗
表演者係半空的吊架快速咁做出不同的高難度動作﹗

終於救到公主啦﹗
公主是芭蕾舞蹈員,當然有精彩的芭蕾舞睇啦﹗


不過之後公主又再比後母捉走﹗

全場的場景都會好神奇咁係水中出現同消失﹗
 
男主角又再出場﹗今次到電單車表演﹗
 
我第一次現場睇電單車飛車,睇到我好緊張。
細B係咁係肚入面踢我

呢一幕是3架電單車同時由3個台向唔同方向飛過﹗
中間有一刻會同時係中間 "擦身而過"
HHEHE...我估當時我緊張過3位表演者﹗

結局當然是大團圓啦﹗


最後都有一連串的高空跳水﹗
 
相入面中間上方的一點紅色是一個人來的﹗
就是由這個位置表演跳水﹗


謝幕﹗



HEHE...睇完SHOW一出去就見到財神啦﹗LUCKY﹗


今次去完澳門,發現原來澳門真是好多野玩﹗下次再去一定要住一晚﹗慢慢感受一下澳門﹗HEHEH...如果大家睇完我個BLOG,都想買票的話可以到佢地的FACEBOOK PAGE: https://www.facebook.com/thehouseofdancingwater,又或者是佢地的
OFFICIAL WEBSITE: http://thehouseofdancingwater.com,話係我介紹的...HEHHEE...係唔會有DISCOUNT﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...