2012年2月3日 星期五

一家4口遊澳門 2012 - 吃喝篇



今次都算得上是第一次一家4口一齊出門﹗雖然只是去近近地的澳門,雖然好趕好趕即日來回,不過我地都好開心﹗只要一家人一齊,去邊都一樣開心﹗HEHEHE...而且仲有大頭姨姨﹗ 仲睇咗我期待以久的水舞間

唔知點解大頭妹好似知道去旅行,全日都好開心咁不停笑﹗仲好鍾意坐船,去程的時候有窗口位,佢見到個海就不停叫 "水水" ﹗又好叻女無暈船浪﹗點解得我一個暈船浪?﹗一早坐10:00的船,新年好多人去澳門,我地要買頭等飛,大鄉里的我地唔知頭等是有免費飲品同杯麵,仲買埋早餐上船食﹗﹗﹗11:00多少少就到氹仔啦﹗

是日行程:
第1站: 坐新濠天地的免費旅遊巴去水舞間拿票。

第2站: 飲茶@喜迎樓﹗去澳門之前,上 "OPEN RICE澳門" 睇過﹗評分好高,而且評語仲話抵食,所以揀呢度﹗好彩一早訂了枱,我見我後面的WALK-IN客真是無得食﹗

第3站: 新馬路 & 大三巴,由於新年關係,等車坐車的時間比我地想像中長﹗仲要好辛苦先迫得上大三巴﹗好似行年宵咁多人﹗﹗﹗(P.S. 新濠天地有一架去新麗華的免費旅遊巴,行 5分鐘就去到新馬路啦﹗)

第4站: 水舞間,真係大開眼界,雖然價錢唔平但絕對值得去,我地
影咗好多相,詳細等我留返下篇同大家講喇

第5站: DINNER@官也街,最後都食咗水蟹粥


大頭妹一落船已經好HIGH﹗不停同人揮手﹗
 

坐車的時候仲有風車玩﹗
 

HEHEH...唔記得間SHOP叫咩名,專賣BATMAN同SUPERMAN的精品同衫,有件BATMAN衫好靚,不過要成$2400,阿旺唔捨得買﹗  






環境優美﹗有大頭妹最鍾意的水水﹗


 
大頭妹一見我劃點心,又要劃埋一份﹗之後劃花咗自己件NICHOLAS & BEAR,不過我同我自己講新年去旅行要開開心心,無同大頭妹開年﹗

帶子腸粉,個皮好滑,粒帶子好大粒﹗大頭妹吃了一整條 (走帶子的)﹗

香煎和牛粒 $78﹗

燒味雙拼 $105 - 黑豚叉燒&燒肉
用黑豚整的叉燒,豬味特別濃﹗而且半肥瘦好腍身﹗我都有比2塊大頭妹食﹗
個燒肉好脆好脆﹗10個脆﹗

流沙奶皇包
 

真是好流沙﹗VERY GOOD﹗大頭妹自己吃了一個﹗

芋角,炸得好脆,好好味﹗

燒賣比起其他點心普通少少。

鳳爪好好味﹗

睇下大頭妹食得幾開心﹗﹗﹗
 

又開始古靈精怪啦﹗

做MONSTER FACE嚇媽媽,因為佢一做呢個樣,我就會拍心口話驚驚﹗不過真係唔知佢係邊度學,可能睇電視學?﹗

食飽飽就影返幅全家福先﹗

門口的大桃花﹗

去到新馬路 & 大三巴,大頭妹又好開心啦﹗﹗﹗



HEHEH...我地無行上去啦﹗到此一遊係下面影上去就算﹗

大頭妹&大頭姨姨﹗
 

想去食牛雜...不過同我一樣初八先開工﹗


係 新濠天地消費滿 $200就有一張 "免費"的龍騰入場卷﹗飲茶的時候,剛剛飲了 $4XX可以有2張,我地去睇水舞間的時候,大頭姨姨﹑大頭妹就同工人姐姐一齊去睇龍騰。最後無帶大頭妹去童夢天地,因為有人數限制,要等1小時後先有得 入﹗希望下次有機會再去澳門的時候再玩過啦﹗

去到童夢天地,大頭妹好開心,圍住恐龍跑咗幾個圈﹗
 

學業進步呀﹗傻妹...你識字咩?﹗
 
送了大頭姨姨同工人姐姐去睇龍騰,我同阿旺就去睇水舞間啦﹗睇完之後再匯合大頭姨姨之後就出發食晚餐啦﹗其實...新濠天地有免費車去官也街個邊,但大頭姨姨竟然帶我地行過去囉﹗又不是很遠,我地一家大小都是行了30分鐘﹗﹗﹗

去沙度娜買木糠布丁。
 

官也街入口



去誠昌攞位,好彩只是要等 10分鐘﹗


我同大頭姨姨爭取時間去買手信﹗



去莫義記買大菜糕﹗
個榴槤雪糕真是好味到不得了﹗喜歡榴槤的朋友一定要試﹗



返到去誠昌,阿旺已經叫定水蟹粥啦﹗
好多人口話無以前咁好食,但因為我第一次食無比較,我覺得好好味呀﹗


雪糕要即日,我同阿旺行出店外食,我食咗2啖咋﹗
其實打算食1啖...不過...真是忍不住口呢﹗
 
叫多一碟炒花甲,不過我覺得香港的好味啲﹗


食飽飽坐的士出碼頭,都是 $3X﹗
我地走啦﹗澳門BYE BYE﹗

 

傻旺同傻福﹗玩足一日都咁 "調皮"﹗

大頭妹好攰啦﹗不過仲係唔瞓﹗

我個傻旺話回程要食杯麵﹗
 
大頭姨姨都唔 "執書"﹗


我唔洗食啦...我暈船浪ING﹗仲要比人偷影﹗

 
返到香港先食甜品﹗
我覺得個原味大菜糕最好味﹗
大頭妹好鍾意,下次我要自己整比大頭妹食﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...