2012年2月10日 星期五

自湊大頭妹 + 第5次PLAYGROUP + 當阿旺遇上呔仔 + 去飲



上上星期六,阿旺好朋友結婚要做伴郎,工人姐姐放農曆新年的補假,得返我一個同大頭妹 "單打獨鬥"。雖然平時我放工都全部時間比晒大頭妹,但同全日自己湊,又完全兩回事﹗平時起碼不用替她洗白白,又不用餵飯﹗今次要早上帶大頭妹上 PLAYGROUP,之後夜晚仲要帶她匯合阿旺去飲宴﹗﹗﹗湊完一日,好佩服全職媽媽﹗說真的﹗﹗﹗

之前4次PLAYGROUP,都是阿旺同大頭妹上﹗我都是第一次同大頭妹上幼稚園的PLAYGROUP,所以都好期待,都好想幼稚園的PLAYGROUP同之前的有什麼分別﹗其實原來都幾大分別﹗﹗﹗

幼 稚園的PLAYGROUP,好似濃縮的幼稚園課堂,一開始有 15分鐘自由時間四圍玩,集合之後唱2-3首歌同跳舞﹗之後就入課室洗手﹑點名,點完名就開始上堂啦﹗真的上堂呀﹗首先是英文課,老師拿著一本大的圖書介 紹春天,有蝴蝶﹑蜜蜂﹑毛蟲﹑小白兔﹑雀仔﹑樹﹑花 ﹗之後做小手工,做一條顏色+數字的毛蟲,中間會講一下顏色同數字,大頭妹都有少少概念,仲有幫手穿毛蟲﹗之後分開2邊,一邊繼續做手工,另一邊就上普通 話課﹗都是春天,花﹑草﹑蝴蝶...老師會比花﹑草﹑蝴蝶小朋友貼出壁報。大頭妹不是太主動,老師好有耐心,拖住大頭妹叫她出去貼好,其他小朋友都能夠自 己完成﹗之後我地又再做手工,要做一朵花,大頭妹都有幫手搽膠水同貼﹗最後就是茶點時間,今次食粟米肉碎粥同提子,食完小朋友在大人的協助之下收拾食具﹗ 我覺得都幾好,可以訓練一下小朋友紀律﹗我見大頭妹最近收拾玩具的時候都會講 "AWAY﹑AWAY" ,好可愛 (又自己讚自己個囡)﹗

可 能太耐無上PLAYGROUP啦﹗大頭妹上堂要用好多精神 (佢好留心架﹗)﹗坐完地鐡落車已經唔想自己行,要我一邊行一邊拉,又不停比手示意叫我抱,上扶手電梯的時候一抱上手就瞓咗 (勁無奈)﹗之後仲要去美心買個飯盒,未返到屋企樓下我已經頂唔順,要係公園仔坐一坐,一返到屋企丟大頭妹落梳化...佢可以無晒反應...繼續瞓﹗我就 安安靜靜食飯﹗

第一次著媽媽用了六年時間才完成的溫暖牌﹗

在幼稚園的PLAYGROUND玩樂中﹗

好忙咁四圍走﹗

比媽媽丟落梳化都無反應﹗


另一邊廂的阿旺...竟然撞到呔媽﹑呔仔同細細﹗


夜晚同大頭妹坐的士去跑馬地馬場飲宴﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...