2012年2月23日 星期四

又星期日的午餐 (附有圖餃子食譜)



又是星期日的午餐,不過今次是我自己煮﹗上次都講過,成日出街食都幾貴,尤其是太古區,4個人就算去FOOD COUNT食都要 $200 (現在的FOOD COURT一點都不便宜,尤其是大食代,仲要另外點餐飲,非常搵笨)﹗﹗﹗新年的時候跟阿旺的姑姐學包水餃,一直都未試過,今次要試一下啦

第 一次自己包水餃,買了豬絞肉﹗其實應該自己琢的,不過我覺得長遠我都唔會次次琢,不過先試一次豬絞肉,如果OK的,以後都可能會繼續整﹗結論是...阿旺 話不夠肉味?﹗不過這和豬絞肉有關嗎?﹗買另一個部位就會有豬味嗎?﹗真的不知道﹗係JUSCO買了日本的餃子皮,因為少去街市,都不知道有沒有現成的水 餃皮 (最後工人姐姐同我講有的﹗)。另外,仲炒了烏東 (都是第一次炒﹗今餐是白老鼠餐﹗)和烚菜心。仲有前一晚的雞湯﹗不過阿旺一直嚷著不夠吃呢?﹗

前一日先預備好餃子的料,食之前先包﹗


今次用大白菜,下次試下用黃芽白。


入盒。


JUSCO餃子皮 (皮好薄...不過我鍾意食厚皮)。



今次是我叫阿旺唔好影到我個樣的,因為一早起身,頭都未梳好﹗不過得無叫佢影到震晒囉﹗



包好啦﹗有24隻比5個人食,阿旺話我 "5餅2魚"﹗


食得﹗


都包得唔錯吖﹗(自己讚自己..HEHEHEHE)


另外再炒烏東 (我第一次炒烏東咋﹗)﹗炒了2包都唔夠食的﹗又比阿旺話我"5餅2魚﹗﹗
(佢一直什麼都話不夠...生了大食積麼?﹗)﹗


烚菜心。


結果是...我要包多10隻餃子,其實如果有菜的話,我應該要炒多一包烏東﹗阿旺繼續嘮嘮叨叨話我預備得太少﹗其實我以前PARTY預食物都幾乎可以次次清晒,不會浪費食物﹗但PARTY完了之後,阿旺總會話 "我覺得xxx唔夠食囉﹗",其實唔知係唔係佢自己唔夠飽呢?﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...