2012年2月14日 星期二

早慶祝情人節



今日是情人節,大家會點慶祝呀?﹗阿旺今晚要返學,我地就預早昨晚吃了情人節晚餐啦﹗都是在家自煮﹗不同的是阿旺煮﹗﹗﹗放工我地先去找陸醫生見一見細B,之後一齊去吉之島買牛排﹗吉之島情人節推廣美國安格斯牛排 $270/2塊  (首20位有紅酒送)﹗我地去COUNTER買,可以揀一塊肉眼,一塊西冷﹗沒有平時$6X/ 2塊的澳洲牛排賣呢?﹗再買了一盒壽司,其實我想食刺身的,不過阿旺話壽司抵食啲﹗﹗﹗

左邊的是阿旺的肉眼,右邊的是我的西冷﹗


特意買日本的蕃茄仔,可惜同上次在OISIX訂的差得遠囉﹗

阿旺被偷影了﹗


被發現了﹗﹗﹗


好大塊架﹗


我的西冷,好好味﹗
阿旺煎扒的功力,加埋LC,加埋一塊靚扒,真是好味過好多高級餐廳﹗ 


阿旺的肉眼﹗


壽司
 


一心想買SPARKLING WATER...


點知...
我同阿旺碰杯之後一齊飲第一啖,
即時互望一眼...natural mineral water...(好彩是我拎的...)
 
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...