2012年2月5日 星期日

食得咸魚抵得渴



我知我唔應該將阿旺形容為一條咸魚,不過我今日講的咸魚,正正就是我的阿旺啦﹗

其實唔知道大家心目中,我同阿旺是怎樣的呢?﹗我知好多真正認識我地的人都覺得我 "食住" 阿旺,阿旺對我好好,我就對佢好惡﹗我唔否認我是一隻 "老虎乸", 巨蟹座的女性一向都是比較 "母愛氾濫",對自己的另一半好似對子女一樣﹗所以才會令人有這一種 "錯覺" (HEHEH...我話是錯覺就是錯覺啦)﹗但相反地,巨蟹座的女性都會是一個 "賢內助" (拉埋其他BLOGGERS落水,MAGGIE同笨B媽媽都是巨蟹座的,全部都是叻﹑靚﹑醒好老婆同媽媽)﹗好似由求婚的時候,阿旺承諾我會去考英文會考 合格回來給我,到結婚的第2/3年,終於考到﹗到今年仲去報學士學位課程﹗由我識佢的時候兩抽清風,到依家總算是有少少儲蓄﹑有自己物業 (雖然有排供)﹗噢﹗講到 "離晒題"...講返我條咸魚﹗

我條咸魚呢?﹗佢一向出名脾氣好﹗佢對人真是好好﹗永遠放家人同朋友在 "自己" 之上﹗好可惜...我身為佢老婆,在佢的心目中是等於 "自己",所以我永遠都是排在佢的家人同朋友之後,仲有事業呢?﹗我生大頭妹的時候,佢就是因為要開會,沒有接我同大頭妹出院啦

我細個睇 "風雲" 小說的時候,就話第時揀老公,要揀步驚雲,只會對自己好﹗唔要聶風,對個個都好 (小女孩對愛情滿幻想﹗唔好笑我呀﹗)﹗但其實我的擇偶條件呢?﹗要心地善良﹑有愛心﹑鍾意小朋友 ﹑無不良嗜好﹑唔洗靚仔唔樣衰就可以﹗

即是自打咀巴﹗心地善良又有愛心的人,通常對人人都好好﹗我亦見過一些只會對自己的老婆子女好的男人,有時真是令我好火滾,做人可以咁自私﹗原來我好鄙視這一種男人﹗所以呢...我只有同自己講一句 "食得咸魚抵得渴",如果佢唔是一個咁嘅人,我一開始又唔會鍾意佢﹗

學今年視后胡杏兒講一句 "我知我好難頂,其實你都一樣好難頂,希望大家一齊頂住大家啦﹗"。


傻旺公司新年PARTY,又拿到服裝獎的第一名啦﹗


上次網購的衫到咗啦﹗
阿旺話唔應該買金色貓,好似有個金色肚腩,
計我話呢...應該是唔應該有肚腩就真,好心減下肥啦﹗


唔記得同佢講咩令佢笑成咁﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...