2012年2月29日 星期三

大頭妹睇YOU TUBE﹗

之前都有提及過,想幫大頭妹戒睇YOU TUBE﹗其實最初是因為之前上的PLAYGROUP,老師會播YOU TUBE的兒歌,所以我地又上YOU TUBE搵下老師播開的兒歌比大頭妹聽。

點 知,原來YOU TUBE上真的有很多很多兒歌,好快大頭妹就上了癮﹗而且久而久之,佢仲識自己上YOU TUBE,自己揀歌,佢睇的時候仲好專心, 佢可以自己一個睇1小時,中間可能有時LOAD得唔好會叫我幫一幫佢,其他時間我都唔洗理佢﹗出街食飯有得睇 YOU TUBE,又會乖乖地坐好﹗基於方便的心態,最初我地都由得佢睇﹗但如是這,佢一日可以花 2-3小時睇YOU TUBE聽ABC歌...我地又覺得好似不是太好﹗所以最近就要幫佢戒啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...