2012年3月2日 星期五

第30週﹗妊娠糖尿﹗

今個星期甩了2次blog...是關...上次28週的血糖測驗failed咗﹗ 星期二要返醫院見醫生﹑營養師﹑同糖尿護士﹗﹗﹗之前仲希望如果只是超少少,唔洗食糖尿餐,但原來超 0.1都叫超標,一樣要食糖尿餐 (而且我都唔只超 0.1)﹗﹗﹗正常應該是 4-7度,7.8以上為之有妊娠糖尿,我是 8.7度,未算高﹗好似話11度以上才算高,10度以上才會從尿液中測驗出 (所以我之前次次尿液測試都pass架﹗)﹗由今個星期開始,至到生之後6個星期,都要食 "糖尿餐",仲要自己篤手頭驗糖尿﹗﹗﹗由依家到生之前,一星期要驗2日,1日要驗7次﹗生之後...就一星期一次。10隻手指...忽然好似唔係好夠用

其 實妊娠糖尿是什麼呢?﹗我問過醫生,醫生話其實同我地懷孕時食得多唔多甜野是無關係的﹗﹗﹗因為我地當日做的是"空腹血糖測試",同之前吃過什麼是沒有關 係,主要是測驗胰島素是否分泌正常。成因..."大約" 是因為懷孕的時侯可能食多咗,而增加胰島素的需求/ 又或者是因為賀爾蒙的影響,令胰島素分泌減少,因而令血糖升高﹗我估我是後者多...因為我陀小丸子,胃口一直麻麻地﹗不過今次真是食得好唔健康。上次陀 大頭妹的時候,因為胃口好好,所以自己都是揀一些健康的食物﹗多飲鮮奶,少飲檸檬茶/可樂,少食朱古力﹗我自己覺得真的可能同食物有關,雖然醫生再三強調 沒有關係,話依家要食糖尿餐只是要 "控制" 個結果﹗

糖尿餐個名好似好恐怖,不過其實又不是什麼難食的餐單,只是比較清淡 (少鹽/油/糖),對我來講其實沒有問題。同埋要將平時3餐分開6餐食 (所以食到我好忙,好似初生寶寶,要 2小時食一次)﹗最大問題是要戒所有零食同甜食,對我來講真是有少少難度﹗不過都只是 16個星期 (4個月?﹗), 不過...最重要是之後血糖水平真是可以回落,唔係?﹗可能要自己打胰島素﹗﹗﹗同埋之後有糖尿的機會都會比一般人高,自己小心飲食都是應該的﹗﹗﹗不過 我發現我食糖尿餐之後,我家阿旺同大頭妹好似仲開心﹗阿旺無啦啦一餐由平時的 2餸變3餸,大頭妹就陪我食宵夜水果﹗

糖尿餐單其實都ok豐富架﹗除了3餐正餐,又奶又生果又小食﹗


呢餐是醫院canteen提供的糖尿餐﹗同平時的2餸餐都差唔多啫﹗



去 到30週...已經算是進入最後直路啦﹗要開始買入院的用品﹗上次陀大頭妹的時候好似28週就開始預備啦﹗有時寫blog真是幾好,有好多回憶,又可以比 較一下﹗唔知點解今次好多人話我個肚大過上次,我睇返原來又好似唔係喎﹗我依家 120lbs,上次仲重2磅﹗肚圍35寸,同上次一樣喎﹗不過可能上次呢個時候已經開始熱,著夏天衫個人冇咁龐大

我成日覺得小丸子想考驗一下我﹗比我試下做人媽媽的辛苦﹗上次陀大頭妹的時候,真是舒服到無朋友﹗完全唔覺得自己大肚,是最後有水腫,同生之前一個星期行得辛苦少少﹗前期到中間都好舒服 (間中抽筋同少少背痛囉)﹗今次...前期就作嘔作悶,仲有少少便秘,中期就產前抑鬱,成日都唔開心,依家仲有妊娠糖尿,小丸子一定是想我試盡所有懷孕的辛苦...

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...